Je doet ook meteen wat met de tips en ze schijnen blijkbaar ook goed te werken! En ook heel goed van je dat je bij een tegenslag tóch door bent gegaan, dat is ook al een grote stap!
En als je een keer een tegenslag gehad hebt die je minder goed aankon, ook gewoon hier neerzetten hè. Wij zijn namelijk een stuk liever voor jou dan jij voor jezelf bij zo'n situatie
Voor de spiegel staan en positieve dingen over jezelf zeggen kan heel erg werken. Nu zie je je ogen, straks zie je je haar, je schouder, heup etc. tot je opgegeven moment denkt: goh, die buik van mij is eigenlijk ook best mooi! Klein beginnen en volhouden
En dan dus niet 1x zeggen: mja, m'n ogen zijn best mooi. Maar 100x zeggen: mja, m'n ogen zijn best mooi. M'n ogen zijn best mooi. Ik heb eigenlijk best mooie ogen. Goh, mooie ogen heb ik eigenlijk. Mijn ogen zijn écht mooi. Wauw wat ik heb een mooie ogen! (100e x)
Hoe vaker je iets zegt, hoe meer je het gaat geloven. En ook al geloof je in het begin niet eens wat je zegt, zeg het 100x en steeds iets harder/positiever, komt die overtuiging 'vanzelf'!
Hihi, ben gewoon helemaal blij geworden van jouw topic. Zoveel kracht en positiviteit straalt er uit jouw posts, daar kan een mens wat van leren.
Nog even een dansje voor jou!

) 't heeft geen zin om nu heel streng voor jezelf te zijn. Je lichaam is gewend aan grote hoeveelheden caorieën, en als je nu in één keer een of ander sonja bakker patroon gaat volgen.... Dan gaat dat geheid eetbuien opleveren. Vind het idd knap hoe je de tips uit dit topic oppakt
, extern eten. Niet dat 't stukje bewustwording bij mezelf nou echt iets veranderd heeft. Dus nuttig is het mss niet helemaal. Maarja, ik heb bij sterke emoties juist precies het tegenovergestelde (dan kap ik met eten