Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maykie schreef:Van de week, mijn man en ik in de auto, hij uitgebreid in zijn neus met zijn wijsvinger, kijkt vervolgens heel aandachtig naar zijn vinger hoe smakelijk zijn pulk met een beetje snot eruit ziet, stopt zijn vinger in zijn mond en smakt er een beetje bij, ik schiet in de lach, hij loopt rood aan, ik: Eet smakelijk schatje, ik dacht dat je vol zat van het avondeten? Whahaha, geweldig.
xMaritt schreef:wiebke schreef:OHJA!! Ik haal ook korstjes weg van het neusje van mijn kitten! * die eet ik dan niet op...* Ted is prachtig rood.. en dan zitten daar in die neusgaatjes van die zwarte korsten.. no way! Die moeten weg! met een nat wattenstaafje
Oh ik was even bang dat je dat met je vingers deed xD
Pooky mijn dove kat eet de snotjes braaf op en ook zijn oogsnotjes..snotjes van andere katten zijn ook geen probleem.ebony2 schreef:O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook
Dank je wel! DancylOver schreef:Nee, eerlijk waar ECHT NIET! Ik vind het zo smerig.![]()
En ik ga al hélemaal over mijn nek als ze het ook nog eens opeten! Bah! En dit zie ik nog al wat keren op een dag tijdens mijn stage op de peuterspeelzaal en dan daarna het liefst nog van het gezamelijke fruit pakken![]()
Nee, ik doe er dus niet aan. Als ik verkouden ben snuit ik gewoon mijn neus met een ZAKDOEK!
? 
's ochtends als je wakker wordt, even de boel leeghalen, bolletjes draaien en dan de slaapkamer inschieten waar ik ze altijd hoor neerkomen omdat wij laminaat hebben 
De omschrijvingen zijn hier en daar wel erg plastisch 
Zal de poll nog even invullen

Die hoor je extra hard als je ze op het laminaat schiet 
*