Dus ik denk dat het dan ergens in december gaat worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet naar luisteren dus!!), toen kreeg ik een verdoving, die echt meeviel. Even in laten werken, vervolgens zegt de kaakchirurg dat ze gaan beginnen en tien seconden later was hij eruit en nog weer tien seconden later stond ik op de gang!
Dan denk ik dat je ze er liever uitgesneden krijgt hoor. Echt dat gevoel van ''vroegaahh'' als je tanden doorkwamen en de huid nog niet open was
Ik ben ook bang dat ik ze zal moeten laten trekken want vooral onder heb ik 0.0 mm plaats
Het lijkt mij niet zo heel vervelend, maar ik ga wel vragen of ze de verdoving willen controleren (keertje beetje enge film gezien, ik bespaar je de details
anders wil je straks niet meer haha) kitty_gomez schreef:Cayenne schreef:Ik moet 25 november voor een intake![]()
Dus ik denk dat het dan ergens in december gaat worden.
Succes dan maar ergens in december!
Phoe ben blij dat ik ik ze niet meer heb, kan en zal er nooit last meer van krijgen.

die dingen zijn groot kwa wortel! in totaal 2 cm. volgende maand gaan andere 2.. werd gister misselijk en 1 keer overgegeven maar geen pijn. t is belangrijk dat je de 1e 4 uur goed koelt, 5 min koelen 5 min niet en dan weer 5 min koelen geen zwelling! vanaaf proberen weer normaal te eten, heb vorige dagen aan de pap en babyvoeding gezeten
Maar na een uur ofzo voelde ik wel wat doorkomen, dus had ik maar een paracetamol genomen, moest eerst nog naar de apotheek om de pijnstillers te halen. Die heb ik daarna wel genomen ja, toen voelde ik het wel doorkomen.
) zo goed als geen last gehad en ook geen zwelling!
Ik ehb daarna eigenlijk te vroeg een tweede genomen, maar had geen zin in een pijnpiek. Derde voor het slapen genomen. Je mag er drie per dag, maar dit tijdsbestek was wat kort. Volgende dag weer twee genomen en daarna al geen meer, tis alleen een beetje een zeurend gevoel nu maar kan niet zeggen dat het pijn doet