Albert schreef:Maartje1990 schreef:zoals ik hierboven aangaf, wat maakt 't nu uit wat ze verdienen? aan het eind van de dag gaat 't erom dat er met jouw bloed iemand z'n leven gered wordt... beetje jammer van die salarissen, natuurlijk, vooral met de huidige crisis. Maar dan nog.... jouw bloed red levens! Die hoge salarissen staan daar buiten
Mijn plasma levert het geld voor dat salaris...dus dat staat er absoluut niet buiten![]()
Hoe meer donoren er stoppen hoe meer druk er komt om tot een "normaal" salaris te komen.
Om plasma te leveren ben je zo een half dagdeel kwijt en daar staat niets tegenover, dat hoeft natuurlijk ook niet maar vind je het zelf ook niet een beetje vreemd dat het voor donoren maar om het "goede doel" moet gaan terwijl het bestuur zijn zakken vult????
Met dat laatste deel ben ik het eens hoor, maar vind dat alsnog geen reden om te stoppen. Of om er niet aan te beginnen oid. kijk 'staken' is een leuk ding, maar niet als er mensenlevens op het spel staan. Nou is dit natuurlijk niet helemaal 't zelfde, maar toch.
).
. Wilde alleen verduidelijken dat ik het ME wél serieus neem
)