'Natuurlijk' topic :-)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'Natuurlijk' topic :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 12:52

Hij werkt bij mij net zo goed (of net zo slecht) als Rexona :)
Het is niet dat ik helemaal niet zweet, maar dat had ik met reguliere deo's precies hetzelfde. Ik heb trouwens de deo die naar rozen zou ruiken, dat klopt dan weer niet helemaal := Hij ruikt echt mierzoet, maar niet vies ofzo.
Er is ook nog een andere geur van trouwens, die heb ik nog niet geprobeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 14:50

Wat een leuke site dat Ecogoodies! Thanx Blijheid :)

(of nou ja, thanx....nu heb ik weer een excuus om niet aan m'n huishouden te beginnen :=)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 16:57

hihih leuk dit topic leeft weer enigzins;)
ik ben overgestapt op hauschka voor mijn gezicht(vind dat 's winters fijn spul).
zoek alleen nog fijne shampoo...heb nu van dermolin,zonder parfum enzo maar mijn haar wordt er snel vet van en het jeukt op mn hoofdhuid,terwijl het dat juist zou voorkómen..

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:02

neem eens een kijkje op een van deze sites.
Het hoort allemaal bijelkaar maar de een is voor mensen de ander voor dieren en de andere voor planten visserijen en noem maar op.
Alles is op biologische basis en er zitten geen chemische toevoegingen bij.

www.petscare.nl
www.butterflynaturals.nl
www.ecoprotecta.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:40

Hmm....van de site van Butterfly Naturals

Citaat:
....Schudden voor gebruik. Bevat geen Sodium Laureth Sulfaat (SLS) of andere synthetische toevoegingen.
Ingrediënten Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Decyl Polyglucose, Hippophae Rhamnoides, Sodium Chloride, Glycerin, Citric Acid, Parfum

Euh wat is het nou? :?

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:19

Wat een interessant topic dit! Ik ben hier helemaal voor. Heb zowat alles natuurlijk of in ieder geval zo natuurlijk mogelijk.

Ik gebruik nu sinds een week de creme van damarde. Kan er nog weinig over zeggen maar het is in ieder geval heel natuurlijk en zo ruikt en voelt het ook! www.damarde.nl. Voor mijn haar gebruik ik Yes to Carrots shampoo. 99% natuurlijk. Zitten alleen wat siliconen in geloof ik maar dat heb je eigenlijk ook wel nodig voor je haar.. Niet teveel alleen.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:22

Het klopt trouwens inderdaad dat er op veel producten 'natural' staat. Zoals sanex bijv. Dit is echt vaak commerciele onzin. Lees altijd de ingredientenlijst!!

Trouwens voor mijn huid op mijn lichaam gebruik ik de massagewaxes van Tui. Echt geweldig spul! Ruikt en smeert lekker en al je huidproblemen op je lichaam zijn in een keer opgelost. Mijn huid is niet meer droog en na een dag in de zon herstelt het allemaal heel erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:40

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:09

MaartPaard schreef:
Wat een interessant topic dit! Ik ben hier helemaal voor. Heb zowat alles natuurlijk of in ieder geval zo natuurlijk mogelijk.

Ik gebruik nu sinds een week de creme van damarde. Kan er nog weinig over zeggen maar het is in ieder geval heel natuurlijk en zo ruikt en voelt het ook! http://www.damarde.nl. Voor mijn haar gebruik ik Yes to Carrots shampoo. 99% natuurlijk. Zitten alleen wat siliconen in geloof ik maar dat heb je eigenlijk ook wel nodig voor je haar.. Niet teveel alleen.

Heb je toevallig ook een ingredientenlijst van die Damarde cremes? kon het zo snel niet vinden.

Siliconen heb je echt niet nodig hoor voor je haar, zonder moet je haar even wennen maar het zit al gauw net zo goed als eerst.
Plus zitten er in yes to carrots wel meer synthetische stoffen, 99% natuurlijk klopt helaas niet.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:21

Taartje schreef:
MaartPaard schreef:

Ik gebruik nu sinds een week de creme van damarde. Kan er nog weinig over zeggen maar het is in ieder geval heel natuurlijk en zo ruikt en voelt het ook! http://www.damarde.nl. Voor mijn haar gebruik ik Yes to Carrots shampoo. 99% natuurlijk. Zitten alleen wat siliconen in geloof ik maar dat heb je eigenlijk ook wel nodig voor je haar.. Niet teveel alleen.

Heb je toevallig ook een ingredientenlijst van die Damarde cremes? kon het zo snel niet vinden.

Siliconen heb je echt niet nodig hoor voor je haar, zonder moet je haar even wennen maar het zit al gauw net zo goed als eerst.
Plus zitten er in yes to carrots wel meer synthetische stoffen, 99% natuurlijk klopt helaas niet.

Hmm dat is jammer. Mijn haar en hoofdhuid gaan wel goed met die shampoo in ieder geval. Met andere shampoos heb ik altijd pijn aan mijn hoofdhuid en wordt mjin haar heel broos.

De ingredientenlijst kreeg ik erbij en heb ik weggegooid maar er stonden echt alleen maar natuurlijke dingen op en wat natuurlijke emulgatoren. Maar je kan haar wel mailen dan kan ze je die vast geven ;)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 00:14

Welke merken hebben shampoos die echt 100% zuiver zijn? Dus geen chemicalien of synthetische rotzooi erin.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 00:25

Ik lees even mee.
Zelf gebruik ik sinds een tijdje de puur en eerlijk lijn van Andrelon
Die bevat iig geen parabenen, kleurstoffen en siliconen, wel SLS.
Maar dat gaat wel goed moet ik zeggen..

Voor mijn huid gebruik ik magnesium olie en als troubleshooter aspirine maskers.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:44

Niemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:00

Ik gebruik altijd de shampoo van dr organic.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:35

Ik ga ook volgen! Hier trouwens wel goede ervaringen met kristaldeo of DO2 :j
Voorwaarde daarvoor is wel dat je dagelijks je oksels goed wast (met olijfzeep of oliezeep). En ik gebruikte nog een spulletje er onder tegen het zweten.

Mag ik vragen hoe jullie eten? Daar zijn ook veel natuurlijke producten te krijgen (Oggu is een leuk frisdrankalternatief).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:30

Kaspar schreef:
Welke merken hebben shampoos die echt 100% zuiver zijn? Dus geen chemicalien of synthetische rotzooi erin.

kijk eens op www.beautydrogist.nl :)

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:46

Ik gebruik alles van Nutrimetics sinds ik geen "gewone" verzorgingsproducten meer gebruik, Heb ik veel minder last van mijn psoriassas (?) En ik zat helemaal onder!

Voor de schoonmaak gebruik ik eco producten van de natuur winkel.
Om te wassen de Gigant wasmiddelen, welke ook natuurlijk zijn.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:09

Ik heb vandaag een blok pure olijf zeep gekocht. Eens proberen hoe dit bevalt.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:51

Is neutral deo goed qua ingredienten?
Deo met bakingsoda kan ik helaas niet tegen.direct uitslag en verkleuring onder mn oksels.