mijn dochter is weer behoorlijk opgeknapt imiddels, alleen doen we hard ons best om weer wat "vlees aan de botjes" te krijgen.
de bloeduitslagen waren gelukkig goed, en de verwachting is dat het hartfilmpje ook wel in orden zou zijn.(hemelzijdank!!)
wel is het volgens de tandarts zichtbaar aan haar gebit, en je ziet het nog aan haar haren en haar smalle lijfje.
het heeft ruim een week gekost om haar na het verlagen van de medicatie "rustig" te krijgen, ze wad helemaal ontregeld, en de psych zei ook dat dat een normale reactie was van het lichaam. (afkickverschijnselen bij een 7 jarige, afschuwelijk!)
de huilbuien zijn ook al weer gereduceerd tot minimaal, dus gelukkig gaat het echt weer de goede kant op.
wat de apotheek betrefd , daar worden diverse klachten tegen ingediend, en daarin werk ik samen met de huisarts en de psychiater , al zou het maar een waarschuwing zijn die ze krijgen, dan hoop ik al dat ze daardoor volgende keer alerter zullen zijn, en al helemaal een andere houding aan zullen nemen tegenover de client op het moment dat er onverhoopt toch iets niet in orde zou zijn.