Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

adoratie schreef:Ik had hiervoor al duidelijk mijn regels gesteld naar hen toe.
Maar een klets op de kont bij het voorbijlopen gevolgd door een fluitsignaal of een het maken van een gekke dans in het weekend, met welke ik bedoel, neen geen armlengte van mekaar af, ja, dat vind ik wel kunnen, Maar dat wil niet zeggen dat ik wat ze mij vorige week flikten ga pikken.
merenque schreef:hyperion schreef:Let wel...ik wil hiermee niet zeggen dat je het uitlokt of zo....maar ik heb er wel een bepaald beeld bij.
Is misschien niet heel handig geformuleerd!
Citaat:Jeetje... ik zeg letterlijk: ik wil hiermee NIET zeggen dat je het uitlokt of zo.... hoe duidelijk moet ik dan nog zijn?
Het beeld dat ik erbij heb leg ik verderop in mijn post uit en ook in latere reacties... en Knoffer kan klaarblijkelijk wel goed begrijpend lezen, want die snapt precies wat ik daarmee bedoel. En legt het nog eens in andere bewoordingen uit...dus bedankt Knoffer....scheelt mij extra uitleg.
Nog een laatste nabrander: hoe spijtig het ook is...als vrouw dien je je er te allen tijde van bewust te zijn dat er op deze aardbol nu eenmaal mannen rondlopen (simpele zielen), die een andere interpretatie hebben van wat jij als gewoon open en spontaan ziet en dat als aanmoediging of flirterij zien...en daarna denken dat ze het recht hebben om jouw grenzen zo maar te overschrijden. Dat is niet leuk...dat vind ik niet normaal...maar dat is wel realiteit en dan moet je dus als vrouw zorgen dat je de wijste bent... En ja...dat kan betekenen dat je gereserveerd bent vanaf het begin. Zeker als je in de gaten hebt dat je met dergelijke simpele zielen te maken hebt. En dat is de les die wij allen hieruit kunnen halen, denk ik.
het is nu wel voor iedereen duidelijk, denk ik, dat ik de TS niet beschuldig van het zelf uitlokken....