Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jet schreef:Hoi Danielle, rot dat bij jou je beide ouders het hebben dat is toch ook wel stom toeval eigenlijk. Lastig dat je vader zo slecht op het spuiten reageerde, je hoort wel vaker trouwens dat het bij mannen veel minder vaak voorkomt dan bij vrouwen, maar dat het wel vaak wat sneller verloopt. Die Italiaan is Dr. Zamboni. Het heeft te maken met het idee dat de halsslagaders bij mensen met MS vernauwd zijn en daar opereert hij dan mensen aan als ze voor zo'n behandeling in aanmerking komen. In Nederland is het nog niet toegestaan, in Duitsland en België schijnbaar wel.
Jij veel sterkte, het lijkt me best lastig als én je vader én je moeder MS hebben.
daNiielle_ schreef:Mijn vader liep al zo lang mank, dat hoorde bij hem vond iedereen. Op het moment dat het de naam MS kreeg, werd het ineens dramatisch.
Je ziet het vaak gewoon niet.. xxxmarexxx schreef:annick hoe komt het dat je hier zo goed van op de hoogte bent?
Jet schreef:Annick heeft zelf MS en als je dat al een tijd(je) hebt, wil je denk ik toch alles erover weten, dat had ik zeker wel in de tijd dat Marc nog leefde. Alle medicatie die Marc had kende ik, wist waarvoor hij het gebruikte, ik dacht mee als er nieuwe medicatie op de markt kwam, Marc kon dat zelf niet goed meer. Dat zal Annick ook hebben, maar dan voor zichzelf.
.