Geld inslikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:39

Ik zou voor de zekerheid gewoon even je huisarts bellen en vertellen wat er gebeurd is.. Weet je zeker of dat je moet kakprakken, of voor de zekerheid even een fotootje maken.. Vind een 50 centje best eng klinken, maar ben geen dokter, puur mijn gevoel.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:40

quartel schreef:
als je veel pruimen eet en zoete koek eet en sinasappelsdap drinkt kan je roeren in plaats van prakken......misschien vind je dat fijner :')

maar je moet ook niet te dunne hebben, want dan doet het uitpoepen zeer ;)
50 cent muntje is best groot, en in een dikke grote drol gaat die beter mee naar buiten dan wanneer het net lijkt of je uit 2 gaten plast. Dus wat dat betreft kan je beter gewoon een normale drol hebben (anders gaat alle race kak er zo langs := )

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:42

TS, een oud-klasgenootje heeft op de basisschool een keer een gulden ingeslikt. Ze moest idd gewoon wachten tot het er weer uitkwam. :)
Wel inderdaad in de gaten houden of hij er ook daadwerkelijk uitkomt, dus inderdaad poep-inspectie. :=

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:43

Mri schreef:
quartel schreef:
als je veel pruimen eet en zoete koek eet en sinasappelsdap drinkt kan je roeren in plaats van prakken......misschien vind je dat fijner :')

50 cent muntje is best groot, en in een dikke grote drol gaat die beter mee naar buiten dan wanneer het net lijkt of je uit 2 gaten plast. Dus wat dat betreft kan je beter gewoon een normale drol hebben (anders gaat alle race kak er zo langs := )

mja....daar zit wat in....veel vet eten dan maar....dat smeert lekker.
Parafine helpt trouwens ook goed :')

Cyntje

Re: Geld inslikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:44

Waarom doet me dit aan Ezeltje Strekje denken?

_O-

Monchou

Heb je enig idee hoe vaak dat muntje door de handen van andere mensen is gegaan? Mensen (mannen) die hun handen niet wassen na een toiletbezoek, mensen die net in hun neus hebben lopen peuteren of erger.. :') Zoiets stop je toch niet in je mond hahaa...

Dit is een topic voor ''.....de 10 van September''' _/-\o_

corina21

Mri schreef:
wel ff opletten of die er echt uitkomt...
heb je een toilet met een plateau, of eentje waar je drol meteen in het water "ploempt"
Dat wordt namelijk prakken met een vork _O- je moet namelijk wel zeker weten dat die eruit is gekomen (ik zeg: leuke souvenir :') ).
Bij een plee met een plateautje kan je gewoon direct prakken, anders zal je moeten kakken in een vergiet totdat je em hebt uitgepoept ;)

haah lol hier moest ik toch wel hendig om lachen.
:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:45

Mri schreef:
quartel schreef:

Raap me op _O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:45

Maagzuur is er niet voor niks. Alles gaat dood daarin zo ongeveer. Zal dus best meevallen denk ik die gezondheidsproblemen.
Wel opletten dat ie eruit komt idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:46

Cyntje schreef:
Waarom doet me dit aan Ezeltje Strekje denken?

_O-

Hmm ja..
Ik zou het níét weten!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:46

_O-

in handen geweest van mesnen die net met hun vingers door het wc papier hadden geprikt....hun handen aan hun broek afgeveegd en toen die 50 cent aan de toiletjuffrouw hebben gegeven.......en die gaf het aan de kassa waar jij het weer van kreeg _O- :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:47

Zilfstar schreef:
Maagzuur is er niet voor niks. Alles gaat dood daarin zo ongeveer. Zal dus best meevallen denk ik die gezondheidsproblemen.
Wel opletten dat ie eruit komt idd!

Daar zit wat in, maar die bacterieen gaan neem ik aan al eerder te werk ;)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:50

Getver :=

Ik denk niet dat het kwaad kan, zolang je niet in de buurt van sterke magneten komt :+

of zijn 50 centjes niet magnetisch?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:51

Wat dacht je van mensen die dit ook al eens hebben gedaan.. die 50ct uit hun kak geplukt en stop jij hem daarna in je mond. :+ Yummieyummie in your tummie!

Maarem, kom op. Nu ook vertellen waarom je dat in hemelsnaam in je mond deed :P

Sodeletuut

Re: Geld inslikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:53

Nou weten we dus hoe het komt dat geld zo onhygiënisch is! :))

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:53

Die mensen die zich nu zo druk maken om de bacteriën, gebruiken die ook nooooit een mobieltje? Geen afstandsbediening? Of nog erger,... de mensen die nu in dit topic vrolijk aan het typen zijn doen dit niet met behulp van een toetsenbord??? :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:54

Cyntje schreef:
Die mensen die zich nu zo druk maken om de bacteriën, gebruiken die ook nooooit een mobieltje? Geen afstandsbediening? Of nog erger,... de mensen die nu in dit topic vrolijk aan het typen zijn doen dit niet met behulp van een toetsenbord??? :+

poeh....glukkig zat ik niet te typen toen jij dit schreef :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:55

passieAppel schreef:
Maar álsjeblief geen filmpje én geen foto!

ik ben er ook niet zo zeker van of ik dat wil zien, inderdaad.... :Y)

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:56

_Nancy schreef:
Dat muntje is kei groot :wow:

Waarom stop je dat ding uberhaupt in je mond? :')
Haha!

Inderdaad kei groot!
Hoop dat je hem snel kwijt bent! :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:56

Cyntje schreef:

ja maar dat is mijn eigen vuil :')
en dat stop ik nie in mijn mond

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:57

furious schreef:
Met een magneet naar beneden werken :P

_O-

Maaruh, ik zie nu echt voor me dat je met een 50 centje in je hand zit, hem in je mond stopt en doorslikt en daarna denkt 'Ohhh ik heb 50 cent doorgeslikt'. Vind het best uh.. apart eerlijk gezegd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:59

Yessy schreef:
Getver :=

Ik denk niet dat het kwaad kan, zolang je niet in de buurt van sterke magneten komt :+

of zijn 50 centjes niet magnetisch?

Hee, dat dacht ik ook!
Dat kan toch hele nare verstoppingen veroorzaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:01

Frozenstar schreef:
Wat dacht je van mensen die dit ook al eens hebben gedaan.. die 50ct uit hun kak geplukt en stop jij hem daarna in je mond. :+ Yummieyummie in your tummie!Maarem, kom op. Nu ook vertellen waarom je dat in hemelsnaam in je mond deed :P

Mmmm
Hoe bedenk je het?! :D

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:01

Geld moet nu eenmaal r(d)ollen, TS heul veul sterkte met naja je weet wel morgen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:03

Mri schreef:
wel ff opletten of die er echt uitkomt...
heb je een toilet met een plateau, of eentje waar je drol meteen in het water "ploempt"
Dat wordt namelijk prakken met een vork _O- je moet namelijk wel zeker weten dat die eruit is gekomen (ik zeg: leuke souvenir :') ).
Bij een plee met een plateautje kan je gewoon direct prakken, anders zal je moeten kakken in een vergiet totdat je em hebt uitgepoept ;)

:') _O-

ik raad je wel aan om daarna een nieuw vergiet te kopen en je vork weg te gooien :')