Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leuke reactie van een BA
vertel eens iets wat ik niet wist.
Misschien omdat het een goede tijdsinvulling is
Wat is een BA precies? Neemt niet weg dat het een belachelijke reactie is...
) volledig afgekeurd en zit thuis. Ik heb voor die tijd wel geprobeerd te werken maar dat was geen succes, vanwege alle dingen die ik niet kan doen en het aantal dagen dat ik het niet voor elkaar krijg om het huis uit te komen.

ik kan me er geen voorstelling van maken.
stef schreef:Vind ik een beetje een vage uitspraak, tien x erger dan migraine. De ene migraine is de andere niet, en de ene aanval is de andere niet. Ik denk sowieso niet dat je dingen met elkaar moet vergelijken, spelen zo ontzettend veel dingen mee, zoals je eigen pijngrens bijv
als ik zeg ik heb buikpijn denken mensen ook niet aan de pijn die dit echt veroorzaakt
geeft je aan 10 x het gevoel van weeën weten de meeste mensen wel dat het menis is.
reumatoloog vond het niet nodig verder te onderzoeken want zien kon hij niets en pijn was maar een relatief gegeven) of spierpijn en anders wel gewoon omdat ik weer eens ergens tegenaan geknalt ben, ik ben namelijk ook chronisch onhandig (die ene dag dat ik nergens last van heb krijg ik het wel voor elkaar om zowel mijn hoofd als tenen blauw te krijgen door bv tegen een deur aan te botsen
). Daarnaast loop ik regelmatig alsof ik teveel gedronken heb doordat ik door mijn knieën zak, daarnaast slaap ik chronisch slecht, mede door stuiptrekkingen die ik ook overdag wel heb, en heb ik een soort van eetstoornis, geen anorexia ofzo, maar gewoon totaal geen eetlust waardoor ik mezelf moet dwingen om te eten, simpelweg omdat dat nou eenmaal moet. En sowieso, maar vast ook door dat alles eigenlijk continu doodmoe. 
stef schreef:Mja, om aan te geven in welke categorie je moet denken werkt het denk ik wel, zo'n uitspraak, maar idd, vergelijken werkt in principe niet. Iedereen heeft zijn eigen beperkende factoren (moeheid, andere 'pijntjes' en je geestelijke toestand hebben ook invloed op pijn) zijn eigen pijngrens en zou je eigenlijk in iemands anders lijf moeten kunnen zitten om het te kunnen vergelijken met je eigen pijn. Weeën zijn ook zoiets relatiefs...de één blijft er bijna in, de ander ondergaat ze gewoon met een 'Moah, gezellig is het niet, nee'.Vind ik een beetje een vage uitspraak, tien x erger dan migraine. De ene migraine is de andere niet, en de ene aanval is de andere niet. Ik denk sowieso niet dat je dingen met elkaar moet vergelijken, spelen zo ontzettend veel dingen mee, zoals je eigen pijngrens bijv
Maar nou vind ik geboorte sowieso iets heel bijzonders, of dat nu bij mensen of dieren is. Het is toch een heel nieuw leven wezen wat 'zomaar eventjes' is ontstaan uit twee nietige celletjes... TeSzZz schreef:@tinky12: volgens mij heb ik een paar jaar terug nog met jou gepbt omdat je op zoek was naar een bijrijdster voor je ijslanders maar ben ik afgehaakt omdat het met mijn vermoeidheid net te ver reizen was, kan dat?
Heb bijrijders inmiddels opgegeven hoor,had een hele lieve maar zij heeft haar eigen gekocht.
heb altijd zoiets : "Elk huisje heeft zijn kruisje" en niemand van ons heeft erop gevraagt,dat je aan de buitenkant niets ziet wil niet zeggen dat je dan ook niets mankeerd.
...had zo'n zin om haar de waarheid te vertellen maar had geen kracht voor...plofte zowat.
Dat terwijl ik absoluut geen stress mag hebben...grom.
van zo iemand verwacht je niet zo'n kwetsende opmerken maar deze was er een ster in (zie mijn vorige post) heb haar ook verteld dat deze ziekte niet mijn persoonlijke keuze was