corientje,, voor zover ik het kan zien,, super ik ga toch eens wat fijne nagelak halen en ook eens stunten,, moet helaas korte nagels voor mijn werk.. maar mag de pret niet drukken haha
Heb er gister weer een bij sephora gekocht. Erg mooi zijn die
Mirrrriii
Geplaatst: 18-09-11 10:00
MightyJoe schreef:
Corina heb je wel een patroon gemaakt? K zie geen patroon terug namelijk :p hoeveel kringen deed jij telkens voordat je je vinger er in doet?
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe je dit eigelijk uberhaupt voor elkaar krijgt. In het topic heeft iemand het wel uitgelegd, maar ik kan me er niks bij voorstellen en ga het binnenkort eens proberen. Jullie gooien het gewoon weg? of kun je het bewaren en gebruiken voor een volgende keer?
Nouka
Geplaatst: 18-09-11 11:13
Mijn vriend kwam gisteravond thuis met een Catrice lakje 070 Caught on the Red Carpet
ik heb t ook, heb hier echt veel vlesjes staan en sins essence bezig is met al die tierleteintjes word ik helemaal gek haha..
Wat je kunt doen als nagellak dikker word en dus te dik om aan te brengen (wat al snel gebeurt met die snel droogende nagellakjes) is een beetje (niet te veel, beter nog een x over doen dan te veel!) aciton erin doen, daardoor woord het weer vloeibaar, als je er echter teveel in doet gaat je nagellak kapot..dus dus t met maten (desnoods wat papier ermee bedrenken en uitknijpen zodat het duppelgewijs gaat.)
dat water gebeuren heb ik ook wel eens gedaan, maar opeens lukte t een keer niet..werd zo gek dat ik maar wat anders ben gaan doen toen.... Spons techniek gebruik ik ook wel eens... verder schilder ik er wel eens op mja ben dr niet zo goed in hihi
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 18-09-11 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt
watermarble met catrice lukt bij mij niet. maar het kan ook zijn dat ik toen verkeerd water had.
En iemand vroeg of je het kon bewaren? ging dat over marble? Hoe wil je dat bewaren? denk dat je dan nog even wat filmpjes moet gaan bekijken
corientjuhh
Geplaatst: 18-09-11 14:33
Tat_jana schreef:
corientje,, voor zover ik het kan zien,, super ik ga toch eens wat fijne nagelak halen en ook eens stunten,, moet helaas korte nagels voor mijn werk.. maar mag de pret niet drukken haha
Bij mij is alles er weer af. t lukt me gewoon niét..
Tat_jana
Geplaatst: 18-09-11 15:06
gaaf zeg :D ik heb meteen zin om te marblen heb alleen geen bron water,, en ook de juiste nagelak niet denk ik.. zal zo eens kijken of ik nog wat verassends kan vinden
Tat_jana
Geplaatst: 18-09-11 15:06
Jolliegirl schreef:
Ze zijn best wel gelukt he!
Bij mij is alles er weer af. t lukt me gewoon niét..
met welke nagelak lukt het jou niet ??
Marije__
Geplaatst: 18-09-11 15:22
Moet het perse met bron water?
Nouka
Geplaatst: 18-09-11 15:49
Met gewoon water en Hema nagellak lukte het mij niet