Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zilvermoon schreef:Ik woog 91 kilo omdat ik 2 jaar terug ineens een half jaar thuis kwam te zitten (ziektewet, arm uit de kom. Kon niks meer) En dan ga je dus van hard werken naar niks doen en je super slecht voelen. Toen vlogen de kilo's er aan. En daar kom je niet makkelijk vanaf. Nu vliegen ze er dus af. Ik eet wel avondeten. Uit fatsoen. Niet omdat ik er zin in heb. En dat zijn dan 2 / 3 hapjes en de rest gooi ik weg. Vannacht werd ik wakker met hevige steek in mn rechterzij net onder mn ribben. Een paar uur wakker van gelegen en nu is het weer over. Ik gun mezelf ook geen tijd om langs de HA te gaan. Makkelijker gezegt dan gedaan.
Zilvermoon schreef:Ik woog 91 kilo omdat ik 2 jaar terug ineens een half jaar thuis kwam te zitten (ziektewet, arm uit de kom. Kon niks meer) En dan ga je dus van hard werken naar niks doen en je super slecht voelen. Toen vlogen de kilo's er aan. En daar kom je niet makkelijk vanaf. Nu vliegen ze er dus af. Ik eet wel avondeten. Uit fatsoen. Niet omdat ik er zin in heb. En dat zijn dan 2 / 3 hapjes en de rest gooi ik weg. Vannacht werd ik wakker met hevige steek in mn rechterzij net onder mn ribben. Een paar uur wakker van gelegen en nu is het weer over. Ik gun mezelf ook geen tijd om langs de HA te gaan. Makkelijker gezegt dan gedaan.
Zonnetje81 schreef:Omdat bokt zegt dat ze naar de HA moet gaan, moet ze accuut er naar toe rennen...? Lekker kortzichtig. Je moet blijkbaar als je een topic start ook meteen op stel en sprong doen wat anderen zeggen...
Waarom open je dan een topic..? girlyggirl schreef:als je er achter bent, deel je geheim dan ff

setteke schreef:Ok, wachten totdat je te mager bent, maar 81 kilo vind ik niet te mager voor een 23 jarige vrouw.
Als dit doorzet is het natuurlijk een ander verhaal.
Gewoon gewicht tegen leeftijd zetten
Enig idee hoe lang ze is? BMI van iemand van 1.90m is namelijk heel prima op 81 kg. Dus blijft een vreemde reactie
Relaxed schreef:Zonnetje81 schreef:Omdat bokt zegt dat ze naar de HA moet gaan, moet ze accuut er naar toe rennen...? Lekker kortzichtig. Je moet blijkbaar als je een topic start ook meteen op stel en sprong doen wat anderen zeggen...
Nee hoor, ze vraagt om advies, maar je merkt aan dr antwoorden duidelijk dat ze er toch geen zak aan wil doen..Waarom open je dan een topic..?
Zonnetje81 schreef:Sommige mensen hebben even de tijd nodig om dingen te laten bezinken of ze denkt nu van, oh het zal toch wel aan de extra beweging liggen. Toen ze zei dat ze juist aangekomen is door thuis te zitten....dan verklaart alweer waarom ze misschien afvalt...ze is weer in beweging.
Maar blijkt alweer dat het simpel oordelen is...en daarom mogen we iemand afzeiken? Dan denk ik eerder van: reageer niet...
Zilvermoon schreef:Zoo jammer weer van bokt. Dr moet altijd weer zo gereageerd worden...![]()
Ik probeer eerst is gevarieerder en beter te eten. Als ik dan over een poosje nog niet fatsoenlijk kan eten ga ik naar de HA.