Ik eet zelf bijna geen vlees (heeeel af en toe bij hoge uitzondering
) Omdat ik gewoon zo min mogelijk vlees wil consumeren. Dus alleen als ik echt een broodnodige behoefte voel om vlees te eten. Wil het wel eens voorkomen (eens in de zoveel maanden). In ieder geval. Ik zou dus niet apart voor kinderen vlees gaan maken. Maar ik ga ze ook niet onthouden van welk dierlijk product dan ook . En als ze bij de macdonalds een happy meal met kipnuggets zouden willen. Dat is dan hun eigen keuze
Verder denk ik ook dat mensen prima zonder de hoeveelheid vlees kunnen die nu de norm is. (de mens is GEEN vleeseter maar een alleseter! Dat betekent dus vlees, met mate!) en ik denk dat je je kinderen uberhaupt niet je eigen wil op kan leggen, omdat dat vaak alleen maar averechts werkt. Maar ik denk wel dat de houding die jezelf uitdraagt naar je kinderen heel veel invloed kan hebben op de keuzes die ze later maken. Dus ik hoop dat ze iets zouden opsteken van mijn gedrag, en daar hun keuze op basseren.Verder zou ik mss ook wat vaker bloedonderzoek laten doen, en mochten er gezondheidsproblemen door (lijken) te ontstaan. Dan is de keuze snel gemaakt!!
Maar eigenlijk wil ik helemaal geen kinderen

?
.