Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet of het al gezegd was hier, maar ik drink nauwelijks frisdrank meer en dat scheelt echt heel veel. Drink enkel spa rood
SSDesign schreef:Het gaat hierbij toch om afvallen?
Weet je wat trouwens ook veel scheelt... Geen frisdrank en dergelijke meerWeet niet of het al gezegd was hier, maar ik drink nauwelijks frisdrank meer en dat scheelt echt heel veel. Drink enkel spa rood
. En ik heb nog geen enkele dag moeten 'lijden', gaat prima zo.
Ik kan vooral na het avondeten met wat oefening ook prima zonder tussendoortje. Eerst had ik altijd behoefte aan iets, maar heb nu een hele tijd lang niks na het avondeten gegeten en mis het ook echt niet meer. Er zijn mensen die iedere dag 's avonds aan de chips gaan ;s avonds of zo, dat is natuurlijk totaal niet gezond. Fruit of zo is dan weer een ander verhaal, maar ook met fruit kun je overdrijven denk ik.
MontyRulezz schreef:Ik ga ook niet naar de dieetist, er is zoveel informatie te verkrijgen op het internet. Kijk alleen al hier in dit topic hoeveel informatie er te vinden is.
. Ik heb door een blessure van mijn paard dit jaar niet kunnen trainen, dus veels te weinig beweging gehad met het gevolg dat er weer wat kilootjes aanzitten.