Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Marije__ schreef:Ik zeg ook niet dat ik er meer verstand van heb dan een arts, ik zeg alleen dat ik jou érg negatief vind doen over een arts. Je gaf meteen aan dat 'die toch maar gaan snijden' en nu blijkt dus dat dat niet het geval is geweestDus ik vind het gewoon jammer dat je zo onwijs negatief hebt gedaan over een ziekenhuis en over artsen terwijl je geen flauw idee had hoe het daar zou gaan. En nu blijkt maar weer dat jouw gedachten en verwachtingen van van het ziekenhuis niet klopten
Schop onder je kont. En koop goede schoenen
Want altijd hakken kan hier ook in meespelen, daar ben je ook nog jong voor (verkort je achillespees) en zeker nu moet je daar maar even in investeren want dit maakt het alleen maar erger
) knabbelgirl schreef:Sorry meid maar wat ben jij ongelovelijk koppig! Laat die teen verdoven en er echt goed iets aan doenSchop onder je kont. En koop goede schoenen
Want altijd hakken kan hier ook in meespelen, daar ben je ook nog jong voor (verkort je achillespees) en zeker nu moet je daar maar even in investeren want dit maakt het alleen maar erger