Eetgeluiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne_zepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:43

Aaah! Jaa gelukkig hebben meer mensen dit, echt vreselijk... :j

Vooral mijn moeder maakt altijd van die geluiden, en dan voornamelijk bij het brood eten. Weet niet wat het is maar die kaken maken dan zo'n smak geluid, bah! En daarna klokt ze ook nog een glas melk klokkend weg, nou echt smerig! :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:50

Mijn pa neemt altijd een hap lucht als hij soep eet: hij ademt de soep als het ware naar binnen.... Vreselijk, zelfs mijn moeder wordt er gek van := (het is dus geen slurpen, maar echt hijgen in de soep :+)

en krassen met het bestek op het bord om het allerlaatste etensrestje toch naar binnen te krijgen,Jakkes! Je hoeft het bord niet mee te eten :+ heb al eens nagedacht om sommige mensen dan maar plastic bestek te geven :P

Ik kan ook niet tegen het geluid van mensen die hun waterijsje opkauwen door lekker erin te bijten...

Of als ze tijdens het eten de mond gaan spoelen met hun drinken.... en dan doorslikken. jakkes! Doe dat even na het eten :+

GroteVogel

Re: Eetgeluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:03

Mijn partner krijg ik NIET opgevoed!

Alles wat hij eet, slurp hij en dan loopt er altijd wel wat langs zijn kin...
Of hij wil snel iets zeggen en dan valt er iets uit zijn mond...getver!!
Als ik dan roep heb je een handdoek nodig als slabber moet hij altijd zooooooo dom lachen ook nog, net alsof hij het doet om me te pesten.

Spagettie en alles eigenlijk waar sausjes aan zitten kun je terug herkennen in zijn snor bah!
En dan het geluid, mijn kids smakken niet eens, maarja, ik ga naast hem zitten ipv tegenover en heb altijd de radio aan...
Pff wat een gedoe steeds tijdens het eten!

---
Wie maakt er 1 topic over voeten?????

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:08

muissie5 schreef:
---

Doe jij maar :D

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:15

waaa ik ook!
Mijn hele famillie hoor je gewoon tijdens het eten!
Daarom ga ik meestal een beetje apart zitten haha anders raak ik echt gestresst. :p

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:19

Mijn vriend doet het ook, maar die heeft gewoon een overvloed aan speeksel, hij eet wel gewoon netjes met zijn mond dicht en doet alle moeite om geen vieze geluiden te maken (omwille van mij dus :+ ) maar het lukt echt niet...hangt ook wel af van wat we eten hoor. Wat wij vaak doen is muziek opzetten of iets anders van geluid, zoals bij de tv eten, dan hoor ik het niet meer :D

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:21

horseees schreef:
muissie5 schreef:
---

Doe jij maar :D

Hihi, ik weet niet hoe dat moet en waar.......Iemand anders?????

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:22

Ik zal dan wel een uitzondering zijn, want ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Ik let er niet eens op, dus stoor me er ook niet aan.
Of wij eten heel netjes, dan kan natuurlijk ook :+. Kan me niet herinneren dat ik er ooit iemand op aan heb gesproken in ieder geval.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:24

En ik maar denken: waarom staat de muziek zo hard aan? als ik bij mensen thuis kom tijdens het eten. Nu weet ik het :D
Overigens kan ik ook erg slecht tegen eetgeluiden. Gelukkig houdt iedereen er hier in huis rekening mee en ben ik niet de enige die er niet tegen kan :)
Maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat je het het ergste vindt bij mensen waar je op dat moment niet zo lekker mee uit de voeten kan ( toch weer die voeten _O- , komt er een topic over?)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:31

Hahahaha ik lach me rot om dit topic. Ik kan me daar ook zó aan ergeren! En dan vooral bij mijn moeder als ze nootjes eet o.i.d. Dan hoor je het op de bovenverdieping nog kraken volgens mij.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:36

Ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking.
Wat een zaligheid, vele zijn met mij! :D
Dan hebben ze bij BNN zo een leuk programma:nu we er toch zijn!
En wat zetten ze er telkens voor geluidjes onder....juist gesmak en geslurp als ze wat te eten hebben gescoort, vreselijk! Je zou de tv er voor uit zetten. }:0

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:39

Oh, ik herken het ook. Mijn hemel. Ik vind het ook zo erg dat mama dan duizend keer zegt dat het eten lekker is (wat ook zo is), terwijl ze het zelf heeft gemaakt... Dat snap ik nooit helemaal. Maar dat gekreun bij elke hap, oh no.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:41

is een algemeen klaag topic niet handiger, want dan wil ik ook een topic over nagelsbijten!

kraakte

zet een radio aan tijdens het eten, heb je nergens last meer van ;)

IKbenEllen

Drrrassic schreef:
Ik vind het ook zo erg dat mama dan duizend keer zegt dat het eten lekker is (wat ook zo is), terwijl ze het zelf heeft gemaakt... Dat snap ik nooit helemaal.

Nou da's toch mooi, als je eigen brouwsels ook te knagen zijn :D Ben ik ook altijd weer blij mee :D

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:52

Het allerergste vind ik als er slagroomtaart is die wordt aangesneden op bv een verjaardag en dan uitgebreid de vingers worden afgelikt en vervolgens de stukjes taart met afgelikte vingers op een schoteltje worden aangeboden. BLEH! Echt heeeeel smerig.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:53

mensen die boter op hun brood smeren en dan het mes aflikken en vervolgens weer met dat mes in de boterkuip duiken. bah!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:54

ilze dat is ook erg ranzig.

mannetje mag ook graag uit de pan eten als ik nog aan het koken ben ook erg irritant

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:55

OOoooh, dit herken ik zó!
Ik dacht dat ik de enige was die dit heeft, ik irriteer me er werkelijk aan..
Maar ook aan hoesten en het harde geslik met drinken. :')

Dit heb ik alleen bij mensen die ik goed ken en die ik vaker zie eten en drinken, bij anderen heb ik dit niet. :j

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:15

Haha nooit verwacht dat meer mensen dit hadden!
Ik zit altijd naast mijn vader, laat die nou net degene zijn die het meest geluid maakt tijdens het eten.. :=
Ga altijd maar even apart zitten, want ik kan dat echt niet uitstaan.
Smakken, kreunen, veel geluid aan alle kanten, irritant much...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:29

Mijn moeder 'trekt' haar vlees altijd uit elkaar, in plaats van netjes snijden.
Zo'n vreselijk piep geluid krijg je dan. Ik zeg het elke dag, het is echt een vervelende gewoonte van haar.

Eten aan tafel kan ik me niet aan storen, iemand die naast me in de trein/auto eet vind ik echt irritant.
Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de lucht van het eten.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 05:53

:oo Ik dacht dat ik de enige was die zich er aan ergerde :D

Geweldig al die verhalen :=

Maar als ik een paard lekker hoor smakken of een poes of hond, haha dat vind ik dan weer
zo'n heerlijk tevreden geluid :+

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 06:33

hahaha wat herkenbaar. En maar denken dat je de enigste bent. :)
Heb dus ook altijd de tv of radio aan, want als ik me ergers aan stoor dan is het smakken en slurpen wel

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 06:37

Ik heb gisteren nog op mijn donder gekregen van mijn vriend ha ha. Als ik chips eet kauw ik die heel ritmisch, kan hij echt niet tegen en ik doe het niet bewust. _/-\o_ (ik eet wel met mijn mond dicht natuurlijk)

En hij haat het als ik kauwgom eet, ik doe het wel netjes hoor, maar mijn vriend heeft dus hetzelfde als de meeste hier.

Ik irriteer me echt als mensen heel zwaar ademen, als ze geconcentreerd zijn ofzo, of door hun mond ademen!!! Verschrikkelijk, en ik vind het wel goor als mensen met hun mond open eten.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 10:12

[quote="kaindaMaar als ik een paard lekker hoor smakken of een poes of hond, haha dat vind ik dan weer
zo'n heerlijk tevreden geluid :+[/quote]

haha, inderdaad! Als mijn hond heerlijk smakkend zijn brokjes opeet of tevreden op een kluif kauwt, sta ik erbij te glimlachen!
Maar als mensen geluid maken met eten, gaat mijn honger over. Ik heb ook ALTIJD de tv of radio aan tijdens het eten.
Om deze reden ga ik ook zelden naar de bios, ik ga me daar alleen maar zitten ergeren aan al die etende mensen. bbrrrr.