Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MightyJoe schreef:Ik maak mezelf weer helemaal gek..
morgen wil ik dus geen vreetbui
Hoe ga ik het morgen doen? het liefst eet ik gewoon niets of 1 crackers bij het ontbijt en 1 cracker de lunch en dan groente als avondeten.. en tussendoor wat fruit
Ben5 maand terug 10 kilo afgevallen dat zit er nu weer aan.. 
dit is een van de eerste toen ik nog niet wist dat het beestje ook een naam had
Misschien heeft iemand er iets aan ofzo
Heb er meer dus als iemand intresse heeft ofzo dan hoor ik het wel 

zolang het niet in een of andere gedichtenbundel terecht komt onder andermans naam vind ik het prima
. Sorry dat ik je naam verkeerd neerzette , ik zit op mijn blackbarry en de lettertjes zijn nogal klein 

Ik help graag
En door zolang bijna niks te eten en extreem te sporten kom ik ook aan van een paar crackers. En zijn er meer dingen maar ja ik ga bepaalde dingen niet op bokt zetten.. zit er wel over te denken nog zelf een forum op te starten voor mensen met eetproblemen, want ik zelf heb wel behoefte aan 'lotgenoten' alleen k heb nog niet echt ergens iets kunnen vinden. En bokt vind ik niet privé genoeg. Kan er wel over praten maar niet echt details geven. 
Dus ben wel trots op mezelf. 

Astridhorse schreef:Ik vind het ook een mooi en deels herkenbaar gedicht linnke..!
Sorry ik kom dit topic nog even binnenvallen.
Ik heb geen BED maar NAO. Zat in groepstherapie maar ik deed ook eindexamen waardoor ik 2 keer niet kon.
En ik hoefde niet weer te komen.
Dus toen had ik het daarmee gehad.. voelde zelfs een beetje alsof ik mn maatjes kwijtgeraakt was, mn eetstoornis ging met die therapie dan wel niet over, gaat ook lastig want vaak veranderen de symptomen ervan dus de symptomen (het VRETEN, nieteten, sporten, purgeren) aanpakken heeft eigenlijk ook geen zin. T was wel fijn dat je het aangaatpakken met zn allen.
Ik wil gewoon weer kunnen genieten zoals ik altijd deed, zelfs al was ik toe dikker dan nu lukte het me beter. Nu mag ik zo weinig van mezelfEn door zolang bijna niks te eten en extreem te sporten kom ik ook aan van een paar crackers. En zijn er meer dingen maar ja ik ga bepaalde dingen niet op bokt zetten.. zit er wel over te denken nog zelf een forum op te starten voor mensen met eetproblemen, want ik zelf heb wel behoefte aan 'lotgenoten' alleen k heb nog niet echt ergens iets kunnen vinden. En bokt vind ik niet privé genoeg. Kan er wel over praten maar niet echt details geven.
Astridhorse schreef:Ik vind het ook een mooi en deels herkenbaar gedicht linnke..!
Ik heb geen BED maar NAO. Zat in groepstherapie maar ik deed ook eindexamen waardoor ik 2 keer niet kon.
Dus toen had ik het daarmee gehad.. voelde zelfs een beetje alsof ik mn maatjes kwijtgeraakt was, mn eetstoornis ging met die therapie dan wel niet over, gaat ook lastig want vaak veranderen de symptomen ervan dus de symptomen (het VRETEN, nieteten, sporten, purgeren) aanpakken heeft eigenlijk ook geen zin. T was wel fijn dat je het aangaatpakken met zn allen.
Ik wil gewoon weer kunnen genieten zoals ik altijd deed, zelfs al was ik toe dikker dan nu lukte het me beter. Nu mag ik zo weinig van mezelfEn door zolang bijna niks te eten en extreem te sporten kom ik ook aan van een paar crackers. En zijn er meer dingen maar ja ik ga bepaalde dingen niet op bokt zetten.. zit er wel over te denken nog zelf een forum op te starten voor mensen met eetproblemen, want ik zelf heb wel behoefte aan 'lotgenoten' alleen k heb nog niet echt ergens iets kunnen vinden. En bokt vind ik niet privé genoeg. Kan er wel over praten maar niet echt details geven.
MightyJoe schreef:hm ik heb het de laatste tijd echt niet onder de controle. heb echt elke dag vreetbuien. Misschien omdat ik op vakantie ben.. en iedereen hier ongezond eet
Geniet gewoon lekker van je vakantie joh! Druk maken om eten heb je nog genoeg tijd voor als je weer thuis bent. Je bent niet iedere dag op vakantie, en het maakt echt net uit als je een paar keer de fout ingaat. Probeer er iets moois van te maken