Elk kilootje gaat door het mondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:28

Astridhorse schreef:
Er wordt hier ook veel met pindakaas/kaas gegooid, maar kaas heb je niet nodig dus waarom zou je dat nou juist gaan eten?
Ik eet eigenlijk ook nooit, in elk geval liever niet als ik bij mn vriend ben. Hij weet van mn eetstoornis en hoewel ik graag wil dat hij denkt dat ik eroverheen ben (en dus iets eet) durf ik vaak niet want ik ben bang dat hij denkt 'ah vandaar dat ze weer n dikke(re) buik heeft! ze vreet gewoon veel'(ooh wat een ramp stel je voor ik eet 1 of 2 chipjes mee en hij de rest van de zak :') ). Maarja ik zelf kan nauwelijks iets eten zonder dik te worden, t is mijn bouw gewoon maarja dan denk ik weer dat dat een stomme rotsmoes is van mezelf(al is mij als klein meisje al verteld dat ik nooit dun zou worden), en ik me maar gewoon een paar uur per dag uit moet sloven in de sportschool en alleen eiwit en groente mag eten.
Op t zelfde moment besef ik me dan dat sommige mensen wel 'normaal' kunnen eten soms zelfs met een ergveelzittendbestaan.

wopkelover schreef:
ik kamp met hetzelfde probleem

smorgens krijg ik geen hap door mn keel ,
rond n uur of 2 krijg ik honger en kan ga ik snacken , denkjes koekjes en broodjes die je bij het tank station kan kopen .
dan eet ik s,avonds wel 2 borden eten , en ong 2 uur na het eten krijg ik weer trek .
en hup ik duik de kast in en ga me vol zitten vreten als een bezetene .
ben inmiddels in een jaar tijd (slik) 10 kg aangekomen

Al eens 1, 2 of 3 dagen niet s avonds gegeten? Heb je ook dan geen honger smorgens?

jawel maar als ik dan eet wordt ik misselijk of krijg ik buikpijn dat is meer het probleem
en als ik s,avond na het eten niks meer eet krijg ik ook buikpijn maar dan van de honger

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:47

Wat vandaag heb gegeten:
13:00 Pistoletje kaas/tomaat
15:00 2 boterhammen met gesmolten kaas

Ik doe ook niet aan ontbijten :o

Ik ben tussen 09:30 en 10:30 op de fiets wezen kranten bezorgen.

Vanavond ga ik 1 a 2 uur langs de paarden.
Voeren, wandelen en tutten.

Freggle

Re: Elk kilootje gaat door het mondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 20:56