Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MightyJoe schreef:Denk niet dat je gelijk heel streng moet gaan beginnen.. Dan word het voor jezelf erg moeilijk gok ik.. Gewoon gezond eten en bewegen en dan is er met een patatje niets mis hoor als je er maar niet in overdrijft
Succes alvast! 

begin morgen!
Hhilde schreef:Ik vind boeken altijd heel lastig met afvallen omdat ze vaak menu's voorschrijven. Als het dan niet lukt dat menu precies te volgen, voelt het altijd een beetje alsof ik gefaald heb en dat wil ik voorkomen, werkt erg demotiverend. Zelf ben ik ook nog eens vegetariër, dus heel veel gezond broodbeleg valt al af (naast kaas).

kan alleen niet normaal langs de snoepkast lopen
*tikt dit bericht ook met een bak popcorn
* Celiien schreef:Als je nog iemand wilt hebben die met je meedoet, hier ben ik!
ik kan ook niet goed meepraten met t andere topic.
wat btreft t pesten. ik ken t. ben op de basis en de eerste 2 jaren op de middelbare ook gepest. dikheid+bruinheid
Ben daar godzijdank wel overheen, maar ik wil voor mn eigen gezondheid afvallenkan alleen niet normaal langs de snoepkast lopen
*tikt dit bericht ook met een bak popcorn
*
Hhilde schreef:Ik vind boeken altijd heel lastig met afvallen omdat ze vaak menu's voorschrijven. Als het dan niet lukt dat menu precies te volgen, voelt het altijd een beetje alsof ik gefaald heb en dat wil ik voorkomen, werkt erg demotiverend. Zelf ben ik ook nog eens vegetariër, dus heel veel gezond broodbeleg valt al af (naast kaas).
Miesjex schreef:erg is dat he, ik loop vaak ook even naar de koelkast om wat drinken te pakken, daaronder is snoepla vaak doe je die even open. en hebben een drop pot naast koelkast staan.
erg verleidelijk. vandaag gelukkig goed kunnen inhouden, op een pizza na die we vanavond gegeten hebben..
maar aangezien ik voglende week naar Turkije ga heeft het nu niet heel erg veel zin om heel gezond te eten.
toch wil ik zodra ik terug ben van vakantie echt er hard aan gaan werken, en wil ook graag gaan hardlopen.
wil alleen graag iemand vinden die mee kan
like that's going to happen!
kan alleshebben! Celiien schreef:Miesjex schreef:erg is dat he, ik loop vaak ook even naar de koelkast om wat drinken te pakken, daaronder is snoepla vaak doe je die even open. en hebben een drop pot naast koelkast staan.
erg verleidelijk. vandaag gelukkig goed kunnen inhouden, op een pizza na die we vanavond gegeten hebben..
maar aangezien ik voglende week naar Turkije ga heeft het nu niet heel erg veel zin om heel gezond te eten.
toch wil ik zodra ik terug ben van vakantie echt er hard aan gaan werken, en wil ook graag gaan hardlopen.
wil alleen graag iemand vinden die mee kan
Ja zo ongeveer is het bij mij dus ook![]()
Vandaag allleen die popcorn, hallelujaah!![]()
Ik ga 'pas' over 3 weken, maar probeer voor di tijd nog iets kwijt te rakenlike that's going to happen!
vriendinnetje gaat ook mee maar das echt zo'n spriet weetje welkan alleshebben!

Snackie schreef:Waarom neem je hier niet eens een kijkje :
http://www.weegclub.nl/
Ik ben er ook sinds maart en van 98- nu 79.2 (vanmorgen) en ik ben zo blij met dat forum.
Zoveel dieeten die worden beschreven met mensen hun eigen ervaringen, heeft me zover geholpen.
Ze doen daar ook sprintjes, samen streven naar minder kilo's in een competitie, zonder competitie.
Misschien helpt het jullie ook wel een beetje.