uitgegroeide Bokkers kleiner dan 1.55M

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_iza_

Re: uitgegroeide Bokkers kleiner dan 1.55M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:49

Gezellig, een topic voor echte kleintjes.
Ik ben 1.54 en al jaren uitgegroeid.
Mijn vriend is 1.90 dus wij worden regelmatig nagekeken op straat, zeker als ik geen hakken aan heb

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:34

jeeeeuh, kleine bokkers!! Hahaha, wat ik vooral lastig vind ik laarzen kopen (zowel paardrijlaarzen als gewone laarzen) Deze zijn vaak te hoog, en met mijn brede korte kuitjes is dat wel eens lastig :)
Rijbroeken heb ik in maar 158, en spijkerbroeken in maat 25 of 26 en dan altijd in laten korten! Daarvan heb ik eigenlijk nooit last!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:48

Mijn spijkerbroekenmaat weet ik niet eens... ik heb meestal de 'gewone maten' dan heb ik 34 of 36 afhankelijk van hoe 't valt... Rijbroeken 164. Laarzen is idd wat lastig, smal kuitje. Rijlaarzen laat ik al jaren geheel op maat maken, hoeft niet duur te zijn en dan weet je zeker dat 't goed is! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:56

Sjaap schreef:
Pfff ja kleding ellende. 1.56 met cup E is niet grappig! Lijk je zo'n klein dik propje door, terwijl ik toch echt gewoon maatje 36 heb. Jassen die niet dicht kunnen en waarvan je je mouwen moet omslaan (geen gezicht :') ). Schoenen gelukkig geen probleem met maat 36/37.

Mocht willen dat ik in de kindermaat broeken pastte, zou een hoop lengte inkorten schelen, maar ik krijg echt mn kont er niet in.

Hier dus ook! Ik heb alleen cup D dan. Maar ik lijk er inderdaad een stuk dikker door.. Jassen die ik bij m'n taille in S moet hebben maar dan toch maar in M koop omdat ik ze anders niet dicht krijg. Leuk is anders. -O-

Schoenen heb ik gelukkig ook geen problemen mee :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 11:58

Nienke89 schreef:
Misschien ook leuk om te vermelden, mijn broer is bijna 2 meter en toch hebben we echt dezelfde ouders!
Ziet er niet uit als ik daar met mijn 1.53 naast loop:P

Haha hier ook een broer van om en bij de 1.90M _O-

Maar ik zeg altijd, ik compenseer met mijn ego!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:10

Ik ben 1.62 meter. opzich valt het wel mee, maar ik ben wel altijd de kleinste :D

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:15

Wat ik wel lelijk vind aan mezelf; Ik ben dan klein waar ik geen problemen mee heb, maar ik heb enorm brede armen/schouders en kuiten. Verder heb ik maatje 34, maar vooral m'n armen irriteren me mateloos... Hahah, heb echt de brede armen van een 'groot' mens ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:21

Rebeccaa schreef:
Sjaap schreef:
Pfff ja kleding ellende. 1.56 met cup E is niet grappig! Lijk je zo'n klein dik propje door, terwijl ik toch echt gewoon maatje 36 heb. Jassen die niet dicht kunnen en waarvan je je mouwen moet omslaan (geen gezicht :') ). Schoenen gelukkig geen probleem met maat 36/37.

Mocht willen dat ik in de kindermaat broeken pastte, zou een hoop lengte inkorten schelen, maar ik krijg echt mn kont er niet in.

Hier dus ook! Ik heb alleen cup D dan. Maar ik lijk er inderdaad een stuk dikker door.. Jassen die ik bij m'n taille in S moet hebben maar dan toch maar in M koop omdat ik ze anders niet dicht krijg. Leuk is anders. -O-

Schoenen heb ik gelukkig ook geen problemen mee :=

Same here. Bloesjes kan ik niet eens kopen omdat ze óf te klein zijn vanboven en bij mijn buik prima zitten, óf perfect vanboven en net een pyjama zijn bij mijn buik >;) Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:14

Ja inderdaad, bloesjes! Ik vind dat zo leuk maar het past me toch niet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:20

Lotgenoten _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:09

Faline schreef:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat men je soms minder serieus neemt omdat je kleiner bent?

:j

Sommige mensen hebben ook moeite om me te geloven dat ik 34 jaar ben. :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:22

Wèèh je wil mij nét niet meer hebben, ben 1.55m dus net 1 cm (of mm) te groot :+ Is ook voor het eerst van mijn leven dat ik ergens te láng voor ben geloof ik :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 15:31

Marcella schreef:
Faline schreef:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat men je soms minder serieus neemt omdat je kleiner bent?

:j

Sommige mensen hebben ook moeite om me te geloven dat ik 34 jaar ben. :')

:j Ik werk met mannen uit de bouw en als die me eenmaal gezien hebben zijn die geneigd te proberen met mijn voeten te spelen. Gelukkig is mijn mond groot genoeg O:)
(ben dan ook nog eens jong en we zijn met 2 vrouwen op 150 mannen dus werkt allemaal nie mee _O- )

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:33

Ik hoor helemaal niet thuis, want ik ben net zo lang als de gemiddelde vrouw in NL, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om 10 cm korter te zijn. :j Ik ben namelijk gek op pony's, en dan het liefst Welsh A'tjes, Exmoors... Voor een Exmoor zou ik niet veel groter moeten zijn! Het gaat nog wel, maar 10 cm korter zou een mooier beeld geven. Ik zou er dan echt dankbaar gebruik van maken, lekker veel op pony's rijden! :+ Ik vraag me af of jullie door je lengte meer geneigd zijn om op pony's te gaan rijden? B/C/D... Of kijk je naar wat je zelf écht leuk vindt? Als je een dressuurfanaat bent, snap ik wel dat je toch een E-pony/paard kiest i.v.m. bewegingen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:35

Nee, ik heb werkelijk het schurft aan ponyrijden, sorry :') . Ik zit liever op een paard.
Nu rijd ik een Fries, helemaal blij mee :j Hiervoor een KWPN van 1.70 dus.

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:38

kani_ejj schreef:
ik dus ook.. 1.57 met cup E , en nee echt niet leuk nee..
als iets beneden goed is, krijg ik de rits niet verder, of truitjes dat dan helemaal niet goed zit.
ik heb maatje 42 erbij

ik heb het nog erger...
1.57 maat 42 en een cup G....pffff dat is pas vervelend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:08

Rosa__ schreef:
Ik hoor helemaal niet thuis, want ik ben net zo lang als de gemiddelde vrouw in NL, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om 10 cm korter te zijn. :j Ik ben namelijk gek op pony's, en dan het liefst Welsh A'tjes, Exmoors... Voor een Exmoor zou ik niet veel groter moeten zijn! Het gaat nog wel, maar 10 cm korter zou een mooier beeld geven. Ik zou er dan echt dankbaar gebruik van maken, lekker veel op pony's rijden! :+ Ik vraag me af of jullie door je lengte meer geneigd zijn om op pony's te gaan rijden? B/C/D... Of kijk je naar wat je zelf écht leuk vindt? Als je een dressuurfanaat bent, snap ik wel dat je toch een E-pony/paard kiest i.v.m. bewegingen...

Nou ik rijd geen paard meer dus dat gaat voor mij niet op :'). Echter ben ik echt gek op pony's en heb ik niks met paarden dus wil ik later zeker een welsh of een new-forest. Dat is wel een voordeel ja. Maar nu rijd ik toch geen paard dus helemaal geen voordeel haha :+.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:10

Ik pas betreffende lengte net op een grote shetlander. := Alleen mijn gewicht is op het moment iets te...... :+

Heb in principe geen moeite met een paard hoor. Als hij dan maar opgezadeld word voor me. :+

Moet mijn westernzadel al op mijn fjord tillen met een krukje. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 16:12

Rosa__ schreef:

Ik pas nog prima op mijn b pony maar heb voor wedstrijd wel een E en binnekort ook een grote D :) Hoewel mijn B'tje kwa bewegingen sommige grote jongens er best uit zou kunnen lopen.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:14

ik ben 14 en 1.58. Hopelijk mag ik nog nèt mee praten? :o
Ik heb foto's laten maken omdat ik in 2jaar niks gegroeid ben, hieruit bleek dat ik dus al ben uitgegroeid.
Ik heb een B/C cub maat en maatje 37.5 :) Heb nu nog maatje 36 en af en toe zelfs nog een 34, maar toch oog
ik niet slank. Ik zit hier soms behoorlijk mee in mijn maag.
Ook vind ik het erg jammer dat, wanneer ik op een groot paard rij, het er niet uitziet.. Maar ach, ik kan altijd op
pony's blijven rijden.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:19

ik val er ook net buiten, ik ben 1.58, maar vind broeken kopen ook een ramp, zelfs rokjes etc die benadrukken lekker je kuiten :o

Maar ik heb vorig koopjes periode een rijbroek tegen gekomen die weliswaar te kort was, ik ben alleen het merk kwijt. Ik denk eigenlijk dat het een model is dat tot halverwege je kuit moet komen, maar bij mij was het dus een lange die net te kort leek ipv een 3/4 broek...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:23

Mitchall schreef:
ik ben 14 en 1.58. Hopelijk mag ik nog nèt mee praten? :o
Ik heb foto's laten maken omdat ik in 2jaar niks gegroeid ben, hieruit bleek dat ik dus al ben uitgegroeid.
Ik heb een B/C cub maat en maatje 37.5 :) Heb nu nog maatje 36 en af en toe zelfs nog een 34, maar toch oog
ik niet slank
. Ik zit hier soms behoorlijk mee in mijn maag.
Ook vind ik het erg jammer dat, wanneer ik op een groot paard rij, het er niet uitziet.. Maar ach, ik kan altijd op
pony's blijven rijden.

Hhmm als ik zo kijk naar de foto's in je profiel vind ik eigenlijk nog wel meevallen. ;)

Heb trouwens schoenmaat 36/37 afhankelijk van hoe ze vallen. Van kleren maat M (38) en bijna alles is te lang. Rijlaarzen een ramp dus daar rij ik gewoon niet meer mee (kuitmaat 40/41).

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:52

Ik heb best wel brede schouders waardoor jassen bij mij altijd heel strak zitten daar :')
Dan wil ik mijn armen naar voren steken en dan lukt dat gewoon niet, want dan scheur ik uit mn jas.

Verder heb ik maar een klein B cupje, schoenmaat 37/38 en van kleding normaal toch wel M. Paardrijbroeken zijn altijd anders, heb er 1 in maat 152 maar ook een 170 en een 36 :+
Spijkerbroeken laat ik nooit korter maken.. Ik laat ze onder gewoon hangen en plooien, vind ik er leuker uitzien dan broeken die precies lang genoeg zijn (en dan omhoog kruipen als je zit)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:15

Bloesjes is voor mij ook een drama! Ben vrij breed in mijn schouders. :+

Ik neem mijn woorden over het kopen van broeken terug. Nouja, niet helemaal. Rijbroeken was altijd al een drama. 164 van Kentucky type Orlando zit mij super, Eurostar Klara gaat ook wel... laatst met veel mazzel ontdekt dat ik HKM ook pas (maar weet niet of het allemaal hetzelfde type is) maar vandaag....... GRRRR!! Ik heb totaal wel 12 tot 15 verschillende rijbroeken aan gehad. Soms hetzelfde merk maar andere maat oid. Uiteindelijk is het een onbekend Duits merk geworden... Kyron type Athena. Groen met wit/beige ruitjes en een beige zitvlak. Jawel; een maat 38 :? Leg het maar uit hahahaha tegenover maat 164. Maar hij zit super!!! Vast voor mijn verjaardag :)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:18

Ik zou ook nog net op een flinke shet passen, qua gewicht ook. Ik kan alleen niet rijden.
Schoenen vind ik vrij makkelijk gezien ik altijd gympen of speciale schoenen draag.
En broeken maak ik bijna altijd korter.