Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sjaap schreef:Pfff ja kleding ellende. 1.56 met cup E is niet grappig! Lijk je zo'n klein dik propje door, terwijl ik toch echt gewoon maatje 36 heb. Jassen die niet dicht kunnen en waarvan je je mouwen moet omslaan (geen gezicht). Schoenen gelukkig geen probleem met maat 36/37.
Mocht willen dat ik in de kindermaat broeken pastte, zou een hoop lengte inkorten schelen, maar ik krijg echt mn kont er niet in.

Rebeccaa schreef:Sjaap schreef:Pfff ja kleding ellende. 1.56 met cup E is niet grappig! Lijk je zo'n klein dik propje door, terwijl ik toch echt gewoon maatje 36 heb. Jassen die niet dicht kunnen en waarvan je je mouwen moet omslaan (geen gezicht). Schoenen gelukkig geen probleem met maat 36/37.
Mocht willen dat ik in de kindermaat broeken pastte, zou een hoop lengte inkorten schelen, maar ik krijg echt mn kont er niet in.
Hier dus ook! Ik heb alleen cup D dan. Maar ik lijk er inderdaad een stuk dikker door.. Jassen die ik bij m'n taille in S moet hebben maar dan toch maar in M koop omdat ik ze anders niet dicht krijg. Leuk is anders.
Schoenen heb ik gelukkig ook geen problemen mee
Bah.
Is ook voor het eerst van mijn leven dat ik ergens te láng voor ben geloof ik
Marcella schreef:Faline schreef:Hebben jullie wel eens het gevoel dat men je soms minder serieus neemt omdat je kleiner bent?
![]()
Sommige mensen hebben ook moeite om me te geloven dat ik 34 jaar ben.
Ik werk met mannen uit de bouw en als die me eenmaal gezien hebben zijn die geneigd te proberen met mijn voeten te spelen. Gelukkig is mijn mond groot genoeg 
)
Ik ben namelijk gek op pony's, en dan het liefst Welsh A'tjes, Exmoors... Voor een Exmoor zou ik niet veel groter moeten zijn! Het gaat nog wel, maar 10 cm korter zou een mooier beeld geven. Ik zou er dan echt dankbaar gebruik van maken, lekker veel op pony's rijden!
Ik vraag me af of jullie door je lengte meer geneigd zijn om op pony's te gaan rijden? B/C/D... Of kijk je naar wat je zelf écht leuk vindt? Als je een dressuurfanaat bent, snap ik wel dat je toch een E-pony/paard kiest i.v.m. bewegingen...
. Ik zit liever op een paard.
Hiervoor een KWPN van 1.70 dus. Rosa__ schreef:Ik hoor helemaal niet thuis, want ik ben net zo lang als de gemiddelde vrouw in NL, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om 10 cm korter te zijn.Ik ben namelijk gek op pony's, en dan het liefst Welsh A'tjes, Exmoors... Voor een Exmoor zou ik niet veel groter moeten zijn! Het gaat nog wel, maar 10 cm korter zou een mooier beeld geven. Ik zou er dan echt dankbaar gebruik van maken, lekker veel op pony's rijden!
Ik vraag me af of jullie door je lengte meer geneigd zijn om op pony's te gaan rijden? B/C/D... Of kijk je naar wat je zelf écht leuk vindt? Als je een dressuurfanaat bent, snap ik wel dat je toch een E-pony/paard kiest i.v.m. bewegingen...
. Echter ben ik echt gek op pony's en heb ik niks met paarden dus wil ik later zeker een welsh of een new-forest. Dat is wel een voordeel ja. Maar nu rijd ik toch geen paard dus helemaal geen voordeel haha
. Rosa__ schreef:Ik hoor helemaal niet thuis, want ik ben net zo lang als de gemiddelde vrouw in NL, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om 10 cm korter te zijn.Ik ben namelijk gek op pony's, en dan het liefst Welsh A'tjes, Exmoors... Voor een Exmoor zou ik niet veel groter moeten zijn! Het gaat nog wel, maar 10 cm korter zou een mooier beeld geven. Ik zou er dan echt dankbaar gebruik van maken, lekker veel op pony's rijden!
Hoewel mijn B'tje kwa bewegingen sommige grote jongens er best uit zou kunnen lopen. 
Heb nu nog maatje 36 en af en toe zelfs nog een 34, maar toch oog
Mitchall schreef:ik ben 14 en 1.58. Hopelijk mag ik nog nèt mee praten?
Ik heb foto's laten maken omdat ik in 2jaar niks gegroeid ben, hieruit bleek dat ik dus al ben uitgegroeid.
Ik heb een B/C cub maat en maatje 37.5Heb nu nog maatje 36 en af en toe zelfs nog een 34, maar toch oog
ik niet slank. Ik zit hier soms behoorlijk mee in mijn maag.
Ook vind ik het erg jammer dat, wanneer ik op een groot paard rij, het er niet uitziet.. Maar ach, ik kan altijd op
pony's blijven rijden.

Leg het maar uit hahahaha tegenover maat 164. Maar hij zit super!!! Vast voor mijn verjaardag