Wie herkent dit gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:52

rocymax schreef:
Sinds een paar jaar heb ik net het gevoel alsof ik afgestompt ben. Ik loop nergens meer echt warm voor, veel dingen maken me niet meer uit en al ben ik in een grote menigte , ik blijf me maar alleen voelen. Ik voel me bijna altijd moe, heb nergens zin in en voel me bijna nooit meer gelukkig terwijl ik voorheen om de kleinste dingetjes me gelukkig voelde. Ik voel me alsof ik niets bereikt heb in mijn leven.
De HA zegt dat ik een depressie heb en ik slik dan ook al 1,5 jaar antidepressiva, maar ik merk geen verbetering.
Ik heb heel lang getwijfeld of ik dit topic wel zou opstarten want iedereen denkt dat ik vrolijk en blij ben en van de buitenkant ben ik dat ook wel, maar van binnen niet. Herkent iemand dit en heeft tips voor mij, alsjeblieft. Ik wil me eindelijk wel weer eens echt blij voelen. Ik dacht eerst een schaduwaccount aan te maken, maar heb het uiteindelijk toch met mijn boktnaam gedaan.

Ontzettend herkenbaar,....
Lees even met jullie mee,..
ADD klinkt mij heel herkenbaar in de oren. Heb er toevallig de hele avond over gelezen,..

Heb momenteel ook een dilemma,.. ben al jaren dood en doodmoe,.. nu net 4 maand zonder werk gezeten, financieel heel zwaar alleen met eigen huis en paard. Al 6 jaar geen relatie (BEWUST), en een maand geleden zomaar iemand ontmoet die zomaar eens de ware zou kunnen zijn. War het niet dat ik hem op een totaal verkeerd moment ontmoet heb en totaal niet open lijk te staan voor een relatie. Elkaar 1x per week zien is me nu al teveel,.. heb zoveel aan mn hoofd, hij kan er niet meer bij als het ware. Maar wat meot je nou als je gevoel zegt dat het goed zit met hem maar je het gewoon nu niet op kunt brengen. Hij weet overal van en wil me tijd geven en helpen maar belt nog bijna iedere dag en het irriteert me echt heel erg. Ik wil z graag rust en kan het niet vinden.
Liefst zou ik ermee kappen want ik ben zo ook niet leuk voor hem, maar eigenlijk wil ik dat niet, en hij ook niet.

Maandag begin ik met een nieuwe baan, denk dat mn energie dan helemaal op is s'avonds,..
Heb de puf niet verliefd te zijn,..

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 11:20

Dankjewel Sassol en Colunder :) Ik vond niet dat ik het kon maken om af te zeggen, nu mijn vriendin zoveel moeite gedaan heeft om me te komen bezoeken.
Ranna, gek genoeg heb ik best wel vaak aan magnesium gedacht omdat ik wel eens gehoord heb dat dat goed is voor je geheugen. Ik zal me er eens een beetje in gaan verdiepen. :)
Qizz, moeilijk voor je, maar als deze jongen echt de ware is voor je zal hij op je wachten. Ik zou als ik jou was niet helemaal het contact willen verliezen. Maar gewoon dingen afspreken met elkaar, bv dat hij niet teveel belt of dat jij belt, bv?
Heel veel succes morgen met je nieuwe baan :j

Neverhere

Re: Wie herkent dit gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:30

Magnesium is betrokken bij de regulering van ca. 325 enzymen in ons lichaam. Je kunt bijna niets bedenken waarbij het niet betrokken is.
Huisartsen e.d. weten weinig van dit soort dingen helaas. Ze willen op verzoek nog wel eens bloedonderzoek doen maar dat heeft weinig zit omdat het magnesiumniveau in je bloed zo belangrijk is dat, zodra dat te laag wordt, je lichaam het uit botten, tanden, organen en ander weefsel haalt.
Daarom is het bloedbeeld niet betrouwbaar.
Mocht je extra gaan nemen verwacht dan niet acuut resultaat want afhankelijk van de grootte van je tekort moet het tijd hebben om aan te vullen.

Succes, hoop dat je de oorzaak vindt.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 13:44

Dankje Ranna voor de info :)

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 16:26

As, ik ga verder niet reageren hier, maar je mag altijd Pb-en!! Weet zo goed hoe je je voelt :(:)