Overmatig zweten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:40

Hier ook een (ex)overmatige zweter.

Odorex is echt top spul, helaas werkte dit bij mij een half jaar en daarna had het geen effect meer, heb dit met wel meer dingen net als of mijn lichaam immuun word.

Ik krijg tegenwoordig botox. Nu 2 keer gehad en erg blij met het resultaat. Enigste nadeel werkt slechts enkele maanden en word maaar 1 keer per jaar vergoed. Het inspuiten is ook niet zo leuk maar dat komt meer door mijn angst voor naalden.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:44

heb er ook altijd last van gehad op een gegeven moment droeg ik gewoon van die hempjes met spaggetiebandjes zodat mensen het niet zagen of een t shirt met een vest.. maar de ene dag had ik wel last van en andere niet..

het kan ook liggen aan de stof die je draagt van je kleding. dat je daardoor meer gaat zweten. en omdat je al weet dat je zweet en eraan gaat denken word het ook erger.

Odorex Extra Dry die heb ik 2 jaar gebruikt niet elke x je moet ook af en toe een stop pauze nemen anders werkt het op een gegeven moment niet erg goed meer ik vind het egt topspul aleen de pauzes waren jammer.

en ja ik had ook dat je denkt dat je onwijs ruikt maar iedereen zei ook van niet maar egt hele dag met parfum. en alles ging juist van stinken hahahha:P en als mensen alleen al vroegen moet je deo nou raakte al in de stres dat mensen het toch roken maarja bleek niet zo te zijn.. maar bij mij had het een hele inpact maar nu ik 19 ben heb ik er sinds 2 jaar geen last meer van :P dus hoop dat het bij jou ook snel over is...

Medra

Re: Overmatig zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:55

Ik dank dat ik morge ook maar eens naar de winkel achter odorex ga gaan kijken.
ben nu 6 maand zwanger en met het minste dat ik doe heb ik zweet oksels. Kan van de hormonen zijn. Maar is echt niet leuk als je naar een feestje moet en je hebt direct zweetplekken op je kleren. beuhhh

mrjlnx

Re: Overmatig zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:43

Syneo! Echt een aanrader! Kost een paar centen, maar je kunt er wel heel lang
mee doen! Ik hoef het meestal maar een aantal keren onder de oksel te spuiten en dan
werkt het gewoon perfect. Odorex hielp bij mij voor geen meter.

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 11:21

mrjlnx schreef:
mee doen! Ik hoef het meestal maar een aantal keren onder de oksel te spuiten en dan

Syneo heb ik zien staan in de winkel! De Therme versie die ik gekocht heb kostte evenveel. En echt waar dat helpt echt!
Ik zweette me gisteren kapot (gezicht en rug) en mijn oksels waren gewoon kurkdroog! Een klein beetje zweet.
Echt onvoorstelbaar! Het is allesinds zen geld waard!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 21:26

Elixir schreef:
mrjlnx schreef:

Syneo heb ik zien staan in de winkel! De Therme versie die ik gekocht heb kostte evenveel. En echt waar dat helpt echt!
Ik zweette me gisteren kapot (gezicht en rug) en mijn oksels waren gewoon kurkdroog! Een klein beetje zweet.
Echt onvoorstelbaar! Het is allesinds zen geld waard!

Ja dat had ik ook 2 weken... daarna hielp het niet meer... :Y)