Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiggs schreef:Want? Je draagt iedere dag je mobiel in je bh?
Ik kan me best voorstellen dat het schadelijk kan zijn, maar niet voor 1 avondje per week...
in mijn broekzak wil ik hem niet, dan krijg je zo'n afdruk in je jeans, in mijn tas vind ik niet prettig, op deze manier is ie lekker makkelijk te pakken
Leonie89 schreef:Wat is trouwens de vouwing van DNA? De helix? Het chromatine? Of bedoelt deze beste meneer gewoon mutaties?.
InekeH87 schreef:Ha Tara een medebioloog! Ik studeer molecular lifesciences. Welke universiteit zit jij?
Het maakt mij zelf trouwens niet zo veel uit waar ik onderzoek naar ga doen. Doe nu kleine onderzoekjes over de verschillende mutaties in moleculaire pathways bij bacteriën. Ik ga denk ik na de studie eerst maar eens een paar jaar het onderwijs in om geld te verdienen voor mijn huis.

CoronaLime schreef:mang schreef:ik slaap al sinds ik een mobiel heb elke dag met mn mobiel onder mijn kussen, is dat ook schadelijk ?
het is wel mijn wekken (op trillen) dus eigenlijk kan ik niet zonder
Dat doe ik soms ook,maar dan wel op vliegtuigstand zodat je geen straling hebt

... EvaaaXX schreef:wanneer je mobiel trilt in je broekzak word je toch minder vruchtbaar. heb ik een keer gehoord
Elixir schreef:Je zou er ook kanker van krijgen.. Maar waarom krijgen dan zoveel mensen toch kanker die nooit een gsm in hun handen hadden?