Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al een paar keer. al die keren flauw gevallen na de tijd
ach ik heb liever dit en dan de rest niet mee krijgen dan anders om
Wietsje92 schreef:Nadat er geprikt is? Nou meestal kun je wel iets rustgevends krijgen in het ziekenhuis hoor, dus als je voelt dat je erg gespannen bent of angstig bent moet je daar gewoon om vragen, en dan krijg je dat gewoon.
Heb ook tegen der gezegd dat ze er pas uit gaan zodra ik er last van krijg. Ben al 4 kiezen kwijt en zo hou ik niks over haha en ze zegt zelf dat ze niet in de weg zitten.
monica08 schreef:Mijn tandarts wil alle 4 verstandskiezen er bij mij ook hebben, maar dat gebeurt nietHeb ook tegen der gezegd dat ze er pas uit gaan zodra ik er last van krijg. Ben al 4 kiezen kwijt en zo hou ik niks over haha en ze zegt zelf dat ze niet in de weg zitten.
Die verdovingen die ik had bij het kiezen trekken waren geen pretje en de napijn ook niet vandaar dat ik het uitstel
Heb nu toch genoeg ruimte.
alleen in me gehemelte was niet erg fijn maar dat is 1 sec.
) en paar x moest dat achter elkaar. Hierdoor kreeg ik zowat een paniekaanval. Mijn tong voelde enorm dik waardoor ik bang was er in te stikken (je kan je zelf zo gek maken) hij hielp me even door mijn neus dicht te houden waardoor ik weer normaal ging ademen (mond/neus etc) Toen was hij er daarna uit, werd gehecht.
maar hoor her en der dat dit ook normaal is. Ben blij als het over is.
mij niet gezien dus hahaha met mijn paniekaanvallen en kokhalzen
terwijl het in het zelfde ziekenhuis is geweest, en zolang die uitslag niet boven water is mag ik niet geopereerd worden
tamara16 schreef:BBMarin, de pijn die jij beschrijft heb ik begin van dit jaar ook gehad
ben nu alle 4 me kiezen kwijt
ook onder moest bij mij gesneden en geboord worden omdat hij er anders niet uit kon en is daarna ook gehecht, kreeg alleen na die week van die vervelende kloppingen.
tijdens het proces er na heb ik gewoon ibu geslikt, de gewone paracetamol krijg ik niet weg
heel veel succes

) 
helemaal zin in.
BBMarin schreef:Nu is het vrijdag en ik heb nog erg last van napijn.. heb 600 mg ibuprofen pillen gekregen 3x daags maar daarbij slik ik nog 6 tot 8 finimal op een dag.. ze zeggen dat je de pijn voor moet zijn maar mijn pijnstiller neemt soms de pijn niet weg of is met 2 u alweer uitgewerkt..
Heb nu om 17u een ibu genomen en die begint eigenlijk nu pas te werken..
Ook slaap ik al 2 nachten niet. dit is héél vervelend mede doordat de pijn je juist uitput..
Ik ga even kijken hoe ik me er morgen bij voel maar anders bel ik ze even op of het allemaal goed zitmaar hoor her en der dat dit ook normaal is. Ben blij als het over is.