Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet74 schreef:Het feit dat TS dit in eerste instantie onder een SA wilde posten en haar verhaal wel kwijt wil, vertelt mij dat ze er meer moeite mee heeft dan ze doet voorkomen. Ik kan het verkeerd zien, maar zo komt het op mij over in ieder geval.
Het is haar eigen keuze, het is niet aan ons hierover te oordelen. Vaak zegt een oordeel meer over de oordelen dan over de veroordeelde...
JunkDeLuxe schreef:Kattenbak schreef:In je OP noem je dat je vriend niet één keer heeft gezegd dat je g*dverdomme je pil normaal had moeten innemen. Dat suggereert toch echt in mijn ogen dat je onzorgvuldig bent geweest.
Dat je het dubbel safe doet en dan nog zwanger raakt heb ik niet kunnen opmaken, maar mocht dit wel het geval zijn geweest dan neem ik mijn woorden terug.
Helaas is dit het geval, we doen het altijd met condoom. Ik wil niet alleen niet zwanger geraken (wat een zin), maar heb ook geen zin in ziektes. Vandaar dus ook het condoom. Ondertussen dus ook een spiraaltje, en de condooms, die blijven gewoon mee doen!

Chubby schreef:Ik moest wel ff lachen bij je opmerking dat je nu weer lekker kaas kunt eten, want je mag geen rauwmelkse kazen of rauw vlees omdat het ongeboren kindje daardoor ziek kan worden... In jouw geval had je dus gewoon door kunnen gaan met rauwe kaas, vlees, nicotine, alcohol en dergelijke!
H_Nalanta schreef:Nee ik vind het geen goede keuze.
Het kind heeft geen stem gehad, jij hebt bepaald of dat kindje bleef leven. Ik vind het regelrechte moord.
Dat jij geen kinderen wil is jouw 'probleem' het kind had hier geen stem, misschien wilde het kind wel heel graag leven. Had het dan afgestaan voor adoptie.
Het kind heeft geen stem gehad, jij hebt bepaald of dat kindje bleef leven. Ik vind het regelrechte moord.
Dat jij geen kinderen wil is jouw 'probleem' het kind had hier geen stem, misschien wilde het kind wel heel graag leven. Had het dan afgestaan voor adoptie.
H_Nalanta schreef:Ik vind het regelrechte moord.
stef schreef:Ik snap nooit zo goed waarom iemand niet blij en luchtig mag doen over een abortus. Als zij dat nou zo voelt... Maar nee, we moeten rekening houden met mensen die ontzettend graag een kindje willen, en waarbij het misschien niet lukt...
Heel vervelend, absoluut, van dichtbij mee gemaakt, maar goed, ik vind "daar rekening mee houden" nogal over de top. Mensen die voor abortus kiezen moeten wel rekening met mensen die graag een kindje willen houden, maar andersom hoeft kennelijk niet?
H_Nalanta schreef:Een klompje cellen word ook een kind. Het groeit dus het leeft, klaar.