Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Sterilon NIET doen.. heb je de openingspost gelezen? Zo nee, even doen.. Sterilon dood de goede en slechte bacterien die helpen in de genezing.
Ga zeezouten en niet te veel aan prutsen, dat is veel beter!!
En even nu iets heel anders..
Dit gaan misschien heel stom en elitair klinken maar mensen.. als je geen flauw benul hebt van hoe iets heet of dingen bestempeld als "algemeen" feit terwijl het een fabel is.. zeg het dan niet. Je helpt mensen namelijk helemaal niet met dit soort informatie en diegene die er dan verstand van hebben moeten dit dan weer corrigeren.
Ik weet het is een piercing topic, en als je vragen hebt mag je die ook gerust stellen en we willen helpen etc, maar (en nu spreek ik even van mijzelf uit).. ik word er een klein beetje moe van dat mensen termen gooien, "feiten" vertellen die totaal niet kloppen en dus eigenlijk de medemens alleen maar foute informatie verstrekt..
Er zijn een paar mensen hier in het forum die redelijk veel van piercings afweten en als je een term niet weet vraag gerust of vraag of iets klopt of niet, wij bijten niet.. echt niet.. (niet hard iig)
Jildau schreef:Oh dat wist ik niet Daphne. Jakkie ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn, die van mij zit gelukkig mooi. Snap dat je dan voorzichtiger bent!
xDramaQueen schreef:Met een spiraal, maar 3 mm naar 4 was bij mij ook heel stroef, heb je true jelly?
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... tching-gel
jojoba olie vind ik toch vrij stroef om te stretchen, met true jelly is het zoveel fijn!
Ayasha schreef:En de meeste hier gingen het echt maar bij eentje houden
(ja ik ook)