Ik kan het nu wel allemaal volhouden, maar de eerste paar dagen dacht ik echt na 20 min dat ik dood zou gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan het nu wel allemaal volhouden, maar de eerste paar dagen dacht ik echt na 20 min dat ik dood zou gaan
hetbommeke schreef:Hier ook een vraagje van een meelezer: hoeveel min ben je per keer kwijt ongeveer?
En bij mij gaat het meer om strakker in het vel en afvallen dan conditioneel. Ik rij 5 x per week paard en loop 3x per week hard, maar ik zou graag wat meer naar een platte buik willen na 2 bevallingen en ook die zwabberende kipfiletjes onder mijn arm ben ik meer dan zat

60 min, phoe. Wordt moeilijk om dat in te passen ergens in mijn dag. En een uur eerder opstaan vind ik wel heel erg erg
Gaat de wekker om 5.30 u, dat gaat mijn mannetje nie leuk vinden nie
. Ga zometeen de oefeningen van de tweede dag doen. Heb ook 0,0 conditie, maar ik vond het gisteren best te doen. Alleen die 21 keer opdrukken, dat gaat met dus echt niet lukken

. Men wat zwaar en ik maar denken dat ik klaar was na het cardio gedeelte, nee hoor komen die abrippers er ook nog achteraan. Mijn vriendinnen gaan morgen zo lachen als ik de universiteit binnen strompel
. Morgen gelukkig de sculpt die is een stuk minder zwaar
. 
.

InekeH87 schreef:Haha ja die kreeg ik gisteren maar 2 keer voor elkaar, en dan alleen nog maar de meisjes push up. Dus met je knieeën nog op de grond. Verbaasd me echt hoe slecht mijn conditie is. Schaam me er zowat voor, zeker nu ik hartstikke spierpijn heb van een half uurtje trainen.

Heb die fat burner express er ook bij zitten.
doorgekomen, ga je daarna de P90X doen?

misschien dat ik die nog ga aanschaffen
. Vandaar dat ik ook niet naar de fitness centra etc. kan gaan. Ach met waterflesjes wil het heel goed, misschien dat ik voor mijn verjaardag (april 2012
) wel gewichtjes vraag en dan de P90X ga doen ofzo.