En trouwens iedereen bedankt voor de lieve reacties. Het is goed om zo je spanningen weg te kunnen schrijven en met anderen ervaringen te delen zonder dat men je echt persoonlijk kent
tyleysmiley
Geplaatst: 07-06-11 12:42
Suuuuuuuuuuuuuuuupernieuws,ontzettend fijn voor je meis!!! Wat een opluchting zeg.Ook al ken ik je niet,leef ontzettend met je mee,die spanning is misschien nog wel erger als de uitslag zelf.Succes vrijdag vrouwtje,zet 'em op hoor!!
Groetjes Linda
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Talonius
Geplaatst: 07-06-11 12:44
Wat een goed nieuws!! Ik hoop dat je snel geholpen kunt worden en wat ontspanning kunt vinden en vooral weer lekker gaat genieten.
Nee...heel stom! Op een of andere manier komen de stralen niet door dicht klierweefsel. Vraag me niet waarom...De eerste keer voelde ik een dikke knobbel, die boven mijn tepelrand nogal dicht aan de oppervlakte zat. Tijdens een echo was hij prima te zien. En inderdaad...met gladde randen. Daar kunnen ze een hoop aan afzien. Maar voor de zekerheid halen ze dit soort knobbels weg. Nooit uit te sluiten valt, dat er zich ergens heel achterin toch wat onrustige cellen kunnen bevinden. En inderdaad...het blijft groeien.
De tweede keer zat hij wat dieper, in mijn andere borst. Voelde hem ook, zelfde behandeling: mammografie, echo en punctie. Ik heb op allebei de borsten nu littekens (geen grote lelijke hoor, niet schrikken)..en in één borst een putje.
Wat dat betreft is het in nederland wat beter geregeld. Wij hebben hier de zgn. mammapoli's. Alle onderzoeken achter elkaar met aansluitend een voorlopige uitslag. Na de operatie worden de verwijderde weefsels nog door een patholoog onderzocht. Dan heb je zekerheid. Slopend hè...het gooit zoveel overhoop en zet je heel erg aan het denken.....
Laatst bijgewerkt door radicalM op 08-06-11 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Poeh gelukkig zeg. En het is zenuwslopend weet er helaas alles van. Ik heb op mijn rechterborst een litteken en onder mijn oksel. Toen ik net geopereerd was dacht ik pff als dat maar goed komt zo lelijk maar nu ziet het er mooi uit. En had eigenlijk alleen last van oksel litteken. Komt goed. Mijn tumor was rond de 7,7cm en na de chemo 1,2 cm. Sterkte de komende tijd
Heel veel succes met de operatie en vooral het herstel daarna!
Ier
Geplaatst: 08-06-11 16:51
Wat fijn dat alles meevalt! Veel sterkte voor alles wat nog komen gaat, maar het moet toch een geruststelling zijn dat het goedaardig is.
Chivance
Geplaatst: 08-06-11 23:39
Ben blij voor jou dat het nieuws goed is (ook al ken ik je niet)!
Fred_Kroket
Geplaatst: 09-06-11 09:49
Oh wat fijn voor je!! Ik durfde niet te kijken in je topic! Maar gelukkig toch een beetje goed nieuws! Ik hoop dat de operatie meevalt en dat je er snel weer helemaal bovenop bent!!