Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Magnummm schreef:Lynn_x schreef:In apeldoorn had je ook een D hoor, ik heb de 75 D meegenomen
Holy, dan krijg je dus een FIs dat niet super irritant?!
Lynn_x schreef:In apeldoorn had je ook een D hoor, ik heb de 75 D meegenomen
ImkeTarek schreef:Snap ik wel, dat ie niet zozeer ontworpen is voor een c of groter (maar toch zijn ze er)..
Maar ik snap niet zo goed waardoor je een zekerder gevoel nodig hebt, alsof a/b niet goed genoeg is. Zoals al gezegd, zodra die dan uitgaat (om plaats te maken voor bikini, omdat je met iemand naar bed gaat, of omdat ze toevallig in de was liggen, dat maakt me niet uit), volgens mij voel je je dan juist meer onzeker, omdat het dan ineens opvalt dat je hem NIET aanhebt..
Een vriendin van mij heeft ook een kleine B, heeft om precies te zijn 1 push-up in de kast liggen, idd omdat het onder bepaalde kleren net iets mooier valt, maar zeker niet doordat ze een zekerder gevoel nodig heeft.
En dit is trouwens echt niet dat ik mensen aanval ofzo, die zich hierdoor zekerder voelen.. Maar ik snap gewoon niet zo goed wáárom je je hierdoor zekerder voelt.
edit; het gaat me trouwens niet eens zozeer om de maximizer alleen.. Gewoon het hele idee dat je bijna nergens meer écht mooie bh's zonder push-up kunt vinden..
ImkeTarek schreef:Niet aanvallend bedoeld naar wie dan ook..
Maar is de Nederlandse vrouw nou echt zo (naar mijn idee dan) onzeker dan zelfs kleine tieten niet meer kunnen? In wat voor kleren dan ook, ik ben gewoon tevreden met wie ik ben en wat ik heb.
Ik heb gewoon een normale C-cup, maar never nooit niet dat ik ga pushen, laatstaan zo'n maximizer aantrek! Ik ben gek op zebraprint, dus toen ik in eerste instantie die BH zag hangen voor ik ervan gehoord had wilde ik m ook, tot ik m van dichtbij zag.. Laat maar zitten!
En sowieso, normaal ben ik gek op lingerie shoppen (hmm.. Iets teveel bh's in de kast liggen), maar ging vorige week weer wat nieuw kopen en werd er gewoon sjagrijnig van! In bijna alle MOOIE bh's zit push-up!
Even de C&A ingelopen (toeval, kom ik bijna nooit) en LANG LEVEN DE C&A!!! bh's zonder push-up en nog mooi ook
!
Ikwashier schreef:Als je de bikinivariant koopt, weet iedereen toch dat je 2 cupmaten kleiner hebt?Zie zoveel reclame, grote posters ook bij de hunkemöller, dan weet iedereen toch bijna wel dat het nep is
Trieske_ schreef:hoeft absoluut niet altijd om onzekerheid te gaan hoor...ik ben met mijn kleine cupje zeer tevreden maar soms staan truitjes toch wat leuker en vallen wat beter als het wat meer gevuld is.
ik heb de bh ook, hij zit bij mijn absoluut niet vervelend, niet pijnlijk en ook is het niet te overdreven maar is het gewoon wat netter afgewerkt in een truitje.