Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:40

ik heb van de week voor de grap de panterprint gepast en heb nog nooit zo snel weer een bh uitgetrokken, liep een 15 min later nog met zere borsten. Nee dan hou ik wel bij mijn A cupje

linnnh

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:11

In apeldoorn had je ook een D hoor, ik heb de 75 D meegenomen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:13

Lynn_x schreef:

Holy, dan krijg je dus een F :oo Is dat niet super irritant?! :=

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:35

Magnummm schreef:
Lynn_x schreef:

Holy, dan krijg je dus een F :oo Is dat niet super irritant?! :=

Valt opzich wel mee hoor.
Het ziet er helemaaal niet uit als een F, gewoon een goed gevulde D, en hij pucht het gewoon omhoog.
Je krijgt echt niet die tieten van het plaatje hoor :P

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:00

Niet aanvallend bedoeld naar wie dan ook..
Maar is de Nederlandse vrouw nou echt zo (naar mijn idee dan) onzeker dan zelfs kleine tieten niet meer kunnen? In wat voor kleren dan ook, ik ben gewoon tevreden met wie ik ben en wat ik heb.
Ik heb gewoon een normale C-cup, maar never nooit niet dat ik ga pushen, laatstaan zo'n maximizer aantrek! Ik ben gek op zebraprint, dus toen ik in eerste instantie die BH zag hangen voor ik ervan gehoord had wilde ik m ook, tot ik m van dichtbij zag.. Laat maar zitten!

En sowieso, normaal ben ik gek op lingerie shoppen (hmm.. Iets teveel bh's in de kast liggen O:) ), maar ging vorige week weer wat nieuw kopen en werd er gewoon sjagrijnig van! In bijna alle MOOIE bh's zit push-up!
Even de C&A ingelopen (toeval, kom ik bijna nooit :o ) en LANG LEVEN DE C&A!!! bh's zonder push-up en nog mooi ook :D !

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:10

als het je een zekerdergevoel geeft is het fijn.
een normale C en een kleine A (voor wie de BH bedoelt is) is wel een verschil
bij een c/d etc heb je niet echt pushup nodig nee maar zoals al gezegd is kan push up je soms net wat mooiere vormen geven voor bv een bruiloft, feestje etc.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:21

Onzeker? Nee dat al even niet meer gelukkig! Vroeger wel helaas.. Maar idd een C is niet te vergelijken met een AA (die soms nog ruim valt).

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:23

Snap ik wel, dat ie niet zozeer ontworpen is voor een c of groter (maar toch zijn ze er)..
Maar ik snap niet zo goed waardoor je een zekerder gevoel nodig hebt, alsof a/b niet goed genoeg is. Zoals al gezegd, zodra die dan uitgaat (om plaats te maken voor bikini, omdat je met iemand naar bed gaat, of omdat ze toevallig in de was liggen, dat maakt me niet uit), volgens mij voel je je dan juist meer onzeker, omdat het dan ineens opvalt dat je hem NIET aanhebt..
Een vriendin van mij heeft ook een kleine B, heeft om precies te zijn 1 push-up in de kast liggen, idd omdat het onder bepaalde kleren net iets mooier valt, maar zeker niet doordat ze een zekerder gevoel nodig heeft.

En dit is trouwens echt niet dat ik mensen aanval ofzo, die zich hierdoor zekerder voelen.. Maar ik snap gewoon niet zo goed wáárom je je hierdoor zekerder voelt :o .

edit; het gaat me trouwens niet eens zozeer om de maximizer alleen.. Gewoon het hele idee dat je bijna nergens meer écht mooie bh's zonder push-up kunt vinden..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:27

Lynn_x schreef:

:oo

Moet er niet aan denken om mijn D daarin te stoppen :n
Moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar ik vind zoiets als je al grote borsten hebt er 9 vd 10 keer niet uitzien. Heel vaak krijg je dan zo'n lelijke rand doordat je borst je bh uit puilt. Voor mezelf vind ik het ook totaal onnodig om met een D cup nog eens een keer te gaan vullen, vind het wel genoeg zo :D
Maargoed, dat is persoonlijk denk ik..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:47

ImkeTarek schreef:
Snap ik wel, dat ie niet zozeer ontworpen is voor een c of groter (maar toch zijn ze er)..
Maar ik snap niet zo goed waardoor je een zekerder gevoel nodig hebt, alsof a/b niet goed genoeg is. Zoals al gezegd, zodra die dan uitgaat (om plaats te maken voor bikini, omdat je met iemand naar bed gaat, of omdat ze toevallig in de was liggen, dat maakt me niet uit), volgens mij voel je je dan juist meer onzeker, omdat het dan ineens opvalt dat je hem NIET aanhebt..
Een vriendin van mij heeft ook een kleine B, heeft om precies te zijn 1 push-up in de kast liggen, idd omdat het onder bepaalde kleren net iets mooier valt, maar zeker niet doordat ze een zekerder gevoel nodig heeft.

En dit is trouwens echt niet dat ik mensen aanval ofzo, die zich hierdoor zekerder voelen.. Maar ik snap gewoon niet zo goed wáárom je je hierdoor zekerder voelt :o .

edit; het gaat me trouwens niet eens zozeer om de maximizer alleen.. Gewoon het hele idee dat je bijna nergens meer écht mooie bh's zonder push-up kunt vinden..

Ik ben zeker niet onzeker over mijn lichaam, en dat is ook zeker niet nodig. Ben slank, redelijk lang, wordt niet dik maar ben ook geen latje. Ben zelfs verschillende keren benaderd door modellen bureau's dus onzeker hoef ik niet te zijn ;)
Neemt niet weg dat ik een 75 C gewoon een mooier vind dan mijn 75 B. Zeker met bepaalde kleding stukken staat het gewoon mooier dus dat zou voor mij een reden zijn om iets push upperigs te dragen.
Maar dat komt zeker niet uit onzekerheid voort ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:33

ImkeTarek schreef:
Niet aanvallend bedoeld naar wie dan ook..
Maar is de Nederlandse vrouw nou echt zo (naar mijn idee dan) onzeker dan zelfs kleine tieten niet meer kunnen? In wat voor kleren dan ook, ik ben gewoon tevreden met wie ik ben en wat ik heb.
Ik heb gewoon een normale C-cup, maar never nooit niet dat ik ga pushen, laatstaan zo'n maximizer aantrek! Ik ben gek op zebraprint, dus toen ik in eerste instantie die BH zag hangen voor ik ervan gehoord had wilde ik m ook, tot ik m van dichtbij zag.. Laat maar zitten!

En sowieso, normaal ben ik gek op lingerie shoppen (hmm.. Iets teveel bh's in de kast liggen O:) ), maar ging vorige week weer wat nieuw kopen en werd er gewoon sjagrijnig van! In bijna alle MOOIE bh's zit push-up!
Even de C&A ingelopen (toeval, kom ik bijna nooit :o ) en LANG LEVEN DE C&A!!! bh's zonder push-up en nog mooi ook :D !

ik weet het niet zo... Ik lees wel meer dit soort dingen. Maar als ik het puur na ga voor mezelf :P . Ik ben best wel afgevallen (en aangekomen, ik jojo nogal >;) ) en uuh, 't ziet er uit alsof de zwaartekracht (nu al >;) ) in werking is getreden. Niet super erg ofzo, en ik schaam me er echt niet voor. Maar met een goede push-up, staan mn kleren wel gewoon net even wat beter enzo :Y) 'k vind het er ook niet onnatuurlijk uitzien ofzo bij mezelf :') .

Dus ja, 't is niet zo dat ik kerels wil versieren met een stelletje fakeboobs ofzo , of aandacht wil uit die hoek :+ Absoluut niet zelfs :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:05

Ik heb hem gepast maar hij valt in omvang heel klein. Heb normaal altijd 70 omvang maar ik kreeg hem niet eens dicht.
Hij was ook erg gevuld en zat niet comfortabel. Ik heb er eentje van After Eden met gel erin en die is echt super. Zit heel fijn en zacht en pusht ook wel 2 cupmaten op.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:19

Ikwashier schreef:
Als je de bikinivariant koopt, weet iedereen toch dat je 2 cupmaten kleiner hebt? := Zie zoveel reclame, grote posters ook bij de hunkemöller, dan weet iedereen toch bijna wel dat het nep is :+

Lekker belangrijk :P

Dat zou mij dus echt geen reet interesseren als ik zo'n bikini koop _O-
Snap niet dat mensen daar zoveel om geven, wat anderen denken :P
En liever zo'n bikini dan lelijke siliconen.. :P (Er zijn ook mooie siliconen borsten, maar ook heel veel lelijke := Zo'n bikini trek je weer uit.. Siliconen ff niet :P )

@ Focussed: Klopt, die heb ik toen ook is gekocht :P Ik denk, voor die 6 euro.. Voor een avondje uit of iets is dat wel leuk! Maar niet voor een hele dag, dat gaat zeer doen..
Ik heb hem ook echt niet altijd aan met uitgaan of iets :n Tis maar net wanneer ik daar zin in heb :P

Vind het wel mooi met bepaalde truitjes, als je een beetje 'cleavage' hebt.. Heb zelf 70/75 B. Maar af en toe iets groter is wel leuk hoor :P
Wat anderen ervan vinden boeit me echt totaal niet.. Hoef er ook zeker geen vent mee aan de haak te slaan :n Mijn vent weet wel hoe mijn boobies eruit zien, en is er ook tevreden mee. Zo'n BH is puur voor mezelf :D

Maar hoe ze van de hunkemoller zijn weet ik niet.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:31

Het valt me nu pas op hoeveel vrouwen met hun cupmaat bezig zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:34

Hhilde schreef:
Het valt me nu pas op hoeveel vrouwen met hun cupmaat bezig zijn!

Zo gek is dat toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:36

Ik heb hem trouwens ook in de winkel gezien. Ik denk dat ie fijn is om als hoofdkussen te gebruiken oid, maar een bh, nee. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:36

Nee. Alleen ik ben er niet bekend mee. Ik ben trots op mijn cup en vind ze soms gruwelijk in de weg zitten, maar verder ben ik er niet mee bezig.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:42

Anthea schreef:
Ik heb hem trouwens ook in de winkel gezien. Ik denk dat ie fijn is om als hoofdkussen te gebruiken oid, maar een bh, nee. :')

_O-

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:48

Ze moeten me maar nemen zoals ik ben! :D

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:48

hoeft absoluut niet altijd om onzekerheid te gaan hoor...ik ben met mijn kleine cupje zeer tevreden maar soms staan truitjes toch wat leuker en vallen wat beter als het wat meer gevuld is.
ik heb de bh ook, hij zit bij mijn absoluut niet vervelend, niet pijnlijk en ook is het niet te overdreven maar is het gewoon wat netter afgewerkt in een truitje.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:57

Maar ik denk dat ik hem wel eens puur uit nieuwschierigheid ga passen!
Maar ik denk niet dat je opeens 2 maten groter heb..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:29

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:31

Trieske_ schreef:
hoeft absoluut niet altijd om onzekerheid te gaan hoor...ik ben met mijn kleine cupje zeer tevreden maar soms staan truitjes toch wat leuker en vallen wat beter als het wat meer gevuld is.
ik heb de bh ook, hij zit bij mijn absoluut niet vervelend, niet pijnlijk en ook is het niet te overdreven maar is het gewoon wat netter afgewerkt in een truitje.

Precies, als je gewoon de goeie maat neemt, miss 1tje groter is het gewoon onder de meeste shirtjes wat netter :j
Ik werk er gewoon mee hoor, ik vind hem heerlijk zitten!

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:32

Ik zag die dingen laatst hangen in de stad, ik denk ooh wat leuk die zebraprint! :#
En ik pak dat ding vast, en er zit gewoon van top tot teen vulling in, ja vind het het gek dat je borsten dan 2 cupmaten groter lijken! :')

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:33

Wat dacht je dan hoe ze 2 maten groter werden :+