Doen of niet doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 16:09

NOU DAMES HOU JE VAST _O- _O- _O- .........

Heb net de tandarts gebeld en 24 mei ga ik erheen voor een gesprek over hoe en wat. Even alles bespreken wat de mogelijkheden
zijn en hoe alles in z'n werk zal gaan. Óók zal ik vragen hoe en wat over narcose, want misschien dat het tóch dat zal worden.

Maar....de eerste stap is gezet *\o/*

pubelia

Re: Doen of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:27

Super goed Ingrid!!!

Britt

Re: Doen of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:45

Jeee ben trots op je! +:)+

Ik kreeg met mijn verstandskiezen dan een doorverwijzing naar de kaakchirurg en ik was echt wit weggetrokken en moest ook weer huilen in die stoel omdat ik zo bang was :o
Heeft wel geholpen, heb met niemand in discussie hoeven te gaan maar was direct geregeld dat ik onder volledige narcose mocht :=
Misschien had mijn tandarts ze gewaarschuwd :Y) (ik trek mijn hoofd weg bij pijn, toch lastig als ze moeten snijden en trekken)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:26

IngridB schreef:

Heb net de tandarts gebeld en 24 mei ga ik erheen voor een gesprek over hoe en wat. Even alles bespreken wat de mogelijkheden
zijn en hoe alles in z'n werk zal gaan. Óók zal ik vragen hoe en wat over narcose, want misschien dat het tóch dat zal worden.

Wat ontzettend dapper *\o/* *\o/* *\o/*

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 06:41

Tazz schreef:
IngridB schreef:

Wat ontzettend dapper *\o/* *\o/* *\o/*

yeahhhhh wat goed joh! you go girl *\o/*

bij mij ging het in sneltreinvaart....

heb er jaar over gedaan om de beslissing te nemen,...
had verwijzing vd huisarts voor een angst-tandarts,maar toen ik die belde zei ie dat ik op een wachtlijst zou komen en dat het nog wel 9 maanden zou kunnen duren ;(
(dat telefoontje is nu 3 weken terug)

maar goed,.die 9 maanden zag ik dus niet zitten,.want wist dan zeker dat ik tegen die tijd niet meer zou gaan/durven :o

ik heb toen (2 weken terug) de stoute schoenen aangetrokken en een tandarts hier in de buurt gebeld.
heb hem gezegd dat wij werkzaam zijn in de filmwereld(is ook zo,.dus heb niet gejokt :+ ) en dat we in juli een rode loper-moment hebben.
heb hem ook verteld dat ik met dit gebit van nu,..echt NIET op de rode loper stap :D
dus kunt u mij helpen,..en graag heel erg snel?!?
(ik dacht,.niet geschoten is altijd mis toch? en als het daar niet kon,.. dan belde ik gewoon weer een ander. was het gewoon helemaal zat haha)

maar goed,..de assistente zou het direct overleggen met de tandarts en mij terug bellen.(dit was op woensdagochtend)
woensdagmiddag werd ik gebeld: kunt u vrijdag al komen?dan gaan we foto's maken!!

ik vrijdag dus heen,.. en idd,.er werden direct foto's gemaakt en tandarts was een erg leuke surinamer die me direct op mijn gemak stelde!

tja,.hij zei dat het lab nog open was,.dus wilde direct al bijt-afdrukken maken!(wat??dat ging wel heel erg snel hahah,.en maar goed ook,..dan durfde ik tenminste niet weg te vluchten hahha)

ik dus happen,..

tandarts was erg te spreken over het happen en volgens hem hoefde ik waarschijnlijk maar 1 keer te happen inplaats van 2 keer. :P

ik moest dus ook maar meteen mijn nieuwe tanden uit gaan zoeken!
wat??? dat ging wel heeeeeeeeeeeel erg snel hahah
echt raar,.je denkt dat je daar alleen voor foto's heen gaat,...moet meteen happen en je tanden uitzoeken _/-\o_

vrijdags hebben ze meteen het naar mijn verzekering gestuurd,.en dinsdag had ik al papieren binnen van mijn verzekering!! is dus goedgekeurd,.. 75 % word vergoed en rest moet ik zelf bijbetalen.(gaat om mn bovengebit)

kreeg vd tandarts vorige week te horen dat de 1e hap-afdruk idd goed gelukt is en ik idd niet nog een keer hoef te happen.
nu is het wachten tot het gebit klaar is;zal binnen 5 weken zijn ongeveer en dan zit mn gebit er direct in!

joehoe dat gaat wel heeeeeeeeeel erg snel gelukkig! met beetje mazzel kan ik binnen 5 weken dus weer blij lachen (hoewel,..... alles moet eerst maar goed helen,.. want daar ben ik nog wel bang voor,..de pijn hahaha)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 06:46

Super Mackkwek *\o/* *\o/* *\o/*

Zo zie je maar dat er toch veel mensen met een klappertje rondlopen :D

Wat denken jullie.... zullen we een HK topic openen? Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden over het wel en wee omtrent angst, pijn en de beslissing en natuurlijk over hoe het daarna gaat en is?
Iets van de "Kunstklappers op weg " :') :D

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 06:50

Tazz schreef:
Super Mackkwek *\o/* *\o/* *\o/*

Zo zie je maar dat er toch veel mensen met een klappertje rondlopen :D

Wat denken jullie.... zullen we een HK topic openen? Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden over het wel en wee omtrent angst, pijn en de beslissing en natuurlijk over hoe het daarna gaat en is?
Iets van de "Kunstklappers op weg " :') :D

ik stem voor *\o/*

of we noemen het : klap eens in je tandjes,blij,blij blij :D :+ _/-\o_

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 06:57

Whahahaha ja die is goed :D
Ik ga hem maken en dan zien we elkaar wel daar :D

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 06:58

Tazz schreef:
Whahahaha ja die is goed :D
Ik ga hem maken en dan zien we elkaar wel daar :D