Het gaat nu al een tijdje goed (fingers crossed), maar mijn moeder heelt niet uit zichzelf als ze scheurtjes in spieren of bindweefsel krijgt (en die krijgt ze door een afwijking heel makkelijk), dus die heeft ondertussen zonder te overdrijven meer dan 80 keer in het gips gezeten. De langste keer was uit m'n hoofd 19 weken. Dat de vellen er na een tijdje bij neer hangen is niet echt lekker, maar wel normaal, je huid kan nergens heen. Is je huid verder ook zeg maar exceem/allergie rood of denk je dat het alleen zweet/warmte van het gips is? Mijn moeder is namelijk ontzettend allergisch voor de sok die ze er standaard onder doen, en daar deed dit me even aan denken. Ze hebben in de meeste ziekenhuizen ook een helemaal katoenen alternatief, daar zou je ook naar kunnen vragen...
Trouwens, ik heb niet je hele topic doorgelezen, dus het kan zijn dat je m hebt, maar wist je dat er hoezen zijn waarmee je gewoon onder de douche kunt zonder dat je ellendig je arm omhoog buiten het gordijn moet houden? Het merk heet sealtight volgens mij...
Heb veel last van m'n spieren, vooral links, met kussen is dat minder.
Maar denk dat ik er toch een neem, want zo douchen als je al zegt is een drama 
dus ff wat rustiger aan doen zou ik zeggen om dat uit te sluiten. 

Heb nu een zacht stukje tussen mijn duim en wijsvinger (dat zwarte op de foto).

M'n duim stoten heb ik ook vaak last van, eergisteren nog aan de onderkant van een plank.