maar hier ook 1

Ik had ook medicijnen ritalin, maar viel er enorm van af en kon geen eten binnen houden. Ook had ik iets raars, ik moest van mezelf bijv. die map open en dicht maken. Ik moest dit doen dan dat doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Dwangmatig gedrag fionaf09? Ik had dat ook.. is dat ook een kenmerk van adhd dan?
Fujita_Amor schreef:Ja idd dat is erg lastig..
Daar kom ik ook vaak mee in de knoei
En aangezien ik ook aardig enthousiast ben, floep ik er nog sneller dingen uit
Fujita_Amor schreef:Wat is ADD precies dan?
brendalevita schreef:@fionaf09 gelukkig werkt ritalin voor sommige wel!! was ook bang voor nare bijwerkingen maar mijn zoon doet het super erop tjah dan ben ik er toch erg blij ermee..
Lieveranders schreef:Fujita_Amor schreef:Wat is ADD precies dan?
Is in principe hetzelfde als adhd maar dan zonder de h van hyperactief.. Je bent dus druk in je hoofd en hebt verder vrijwel dezelfde symptomen, maar je uit het minder zeg maar..
rachel_j schreef:oke ik meld me hier dan ook even , heb zelf add / adhd , mn zoontje van 10 heeft add en mn dochtertje van 7 heeft adhd. en mn man? die heeft ons...
zelf heb ik 1,5 jaar concerta geslikt , maar werd uiteindelijk mager , en kreeg allerlei tiks en dwangmatige handelingen , uiteindelijk zo erg dat ik heb besloten om met de medicatie te stoppen.
mijn dochtertje heeft op haar 5e een paar dagen medikinet gekregen , maar het kind veranderde zo erg dat ze in niks meer op zichzelf leek ,dus die medicatie ging ook snel de kliko in.
nu heeft ze ernstige concentratie problemen op school , en willen we dan toch weer medicatie gaan proberen , maar nu lopen we tegen die verrekte wachtlijsten aan.
mijn zoontje krijgt geen medicatie omdat ze bang ziijn dat hij dan depressief wordt.(hij is gepest en heeft een negatief zelfbeeld)
beheerst de adhd mijn leven? nee , niet meer.
wij zijn wij , en wij zijn uniek , en als ik er zelf mee kan leven dan moet een ander dat ook maar kunnen.
Lieveranders schreef:Fujita_Amor schreef:Wat is ADD precies dan?
Is in principe hetzelfde als adhd maar dan zonder de h van hyperactief.. Je bent dus druk in je hoofd en hebt verder vrijwel dezelfde symptomen, maar je uit het minder zeg maar..