Focussed schreef:Dat werkt niet Ariebombarie, dan zie ik niet meer scherp omdat de glazen te ver van mijn ogen staan
kunnen je glazen daar dan niet op aangepast worden?
overigens ben ik een parttime brildrager, voor wie het leuk vindt om te weten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ariebombarie schreef:Focussed schreef:Dat werkt niet Ariebombarie, dan zie ik niet meer scherp omdat de glazen te ver van mijn ogen staan
kunnen je glazen daar dan niet op aangepast worden?
overigens ben ik een parttime brildrager, voor wie het leuk vindt om te weten

Ariebombarie schreef:ik heb nooit last van de mascara en heb ook lange wimpers, maar wel gekruld. dus ik raad TS aan om of een goeie mascara te kopen die je wimpers goed krult en geen goedkope troep die niet doet wat het belooft, of je wimpers laten krullen. beetje jammer is wel dat TS niks wil uitproberen.

Ariebombarie schreef:hoe wil je anders dat ik dit opvat:Cchanny schreef:Sluit het topic wel.
Want dit word toch niks.

pluche_pluus schreef:Misschien krijgt de ts niet de reacties die ze verwacht had.
Om even terug te komen op mijn voorgaande bericht, als je er geen last van heb, wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om in dit topic te reageren?
Ik verbied niks, het is een forum maar het is niks toevoegends aan de vraag van de ts.
Ik denk dat je zelf ook wel snap omdat je part time bril drager bent dat een ZONnebril heel anders is dan een op sterkte bril? Of ben jij het daar niet mee eens?

Ariebombarie schreef:Cchanny schreef:Nope kan niet.
alles kan, behalve Wim Kan. die kan niet meer..
ts kan heus wel zonder hulp haar ogen open houden hoor...
Cchanny schreef:alle mascaras proberen is een optie. Alleen portomonee werkt niet echt mee. Aangezien redelijk wat mascara's hier rond de 15 euro zitten.

Cchanny schreef:DDDMakkink schreef:sate prikkers dat werkt echt wel
En dan krijg ik een pb'tje van een mod dat ik wat vriendelijker moet reageren in het topic.
Maar dit soort berichten vind ik ook niet echt normaal
En vanaf nu ontstip ik me in mijn topic.