Mascara + Bril = ramp.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:52

Focussed schreef:
Dat werkt niet Ariebombarie, dan zie ik niet meer scherp omdat de glazen te ver van mijn ogen staan ;)

kunnen je glazen daar dan niet op aangepast worden?
overigens ben ik een parttime brildrager, voor wie het leuk vindt om te weten :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:56

Ariebombarie schreef:
Focussed schreef:
Dat werkt niet Ariebombarie, dan zie ik niet meer scherp omdat de glazen te ver van mijn ogen staan ;)

kunnen je glazen daar dan niet op aangepast worden?
overigens ben ik een parttime brildrager, voor wie het leuk vindt om te weten :+

Wie weet wel, nooit naar geinformeerd. Maar mijn glazen kosten al heel wat (betaal voor mijn bril ca 600 euro en dan heb ik een montuur van 120 euro, dus mijn glazen zijn ca 500) dus weet niet of mijn ouders het tof vinden als ik dat ook nog wil _O-

Daarnaast ben ik ook slechts een parttime brildrager, heb normaal altijd mijn lenzen in namelijk. Maar ik heb niet erg veel last van het mascara-op-je-glazen-probleem want ik draag mijn bril meestal als ik geen make-up op heb.

Ariebombarie

Re: Mascara + Bril = ramp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:57

ik heb nooit last van de mascara en heb ook lange wimpers, maar wel gekruld. dus ik raad TS aan om of een goeie mascara te kopen die je wimpers goed krult en geen goedkope troep die niet doet wat het belooft, of je wimpers laten krullen. beetje jammer is wel dat TS niks wil uitproberen. :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 20:12

Ariebombarie schreef:
ik heb nooit last van de mascara en heb ook lange wimpers, maar wel gekruld. dus ik raad TS aan om of een goeie mascara te kopen die je wimpers goed krult en geen goedkope troep die niet doet wat het belooft, of je wimpers laten krullen. beetje jammer is wel dat TS niks wil uitproberen. :+

Na 6 goede mascara's te hebben geprobeerd.
en 1 goedkope toen te hebben gevonden die wel werk.
Plus dat ik ook me wimpers krul.

Heb ik echt wel wat geprobeerd hoor. ;)

Maar goed, als jij vind dat ik niet wil proberen. Fijn :j
Ga morgen ook weer 2 mascara's proberen die ik getipt heb gekregen, want daar was ik naar opzoek. ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:15

hoe wil je anders dat ik dit opvat:
Cchanny schreef:
Sluit het topic wel.
Want dit word toch niks.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 20:18

Het maakt mij niet uit hoe je het opvat :)

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:27

Ariebombarie schreef:
hoe wil je anders dat ik dit opvat:
Cchanny schreef:
Sluit het topic wel.
Want dit word toch niks.

Misschien krijgt de ts niet de reacties die ze verwacht had.

Om even terug te komen op mijn voorgaande bericht, als je er geen last van heb, wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om in dit topic te reageren?
Ik verbied niks, het is een forum maar het is niks toevoegends aan de vraag van de ts.
Ik denk dat je zelf ook wel snap omdat je part time bril drager bent dat een ZONnebril heel anders is dan een op sterkte bril? Of ben jij het daar niet mee eens?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:22

Als ze het er niet mee eens is mag ze mijn bril wel eens proberen... Maar niet stuk maken hoor! Dat rotding heeft me veeeel teveel geld gekost

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:44

pluche_pluus schreef:
Misschien krijgt de ts niet de reacties die ze verwacht had.

Om even terug te komen op mijn voorgaande bericht, als je er geen last van heb, wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om in dit topic te reageren?
Ik verbied niks, het is een forum maar het is niks toevoegends aan de vraag van de ts.
Ik denk dat je zelf ook wel snap omdat je part time bril drager bent dat een ZONnebril heel anders is dan een op sterkte bril? Of ben jij het daar niet mee eens?

dus niemand behalve iedereen die hier last van heeft mag met mascara tips komen :7
maarem, ik ga hier echt niet met je over in discussie hehe... heb wel wat beters te doen :wave:

TS ik hoop dat je een oplossing vindt :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:09

Nou volgens mij geven de mensen die er last van hebben dezelfde tips als mensen die er geen last van hebben. Ik draag ook een bril op sterkte en heb ook regelmatig strepen en vlekken op mijn bril zitten, maar ik kan echt geen betere tips geven dan mensen zonder bril. En het is vervelend, maar idd de wereld vergaat niet. Een zonnebril zit idd wel anders, daar heb ik er veel minder last mee.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:22

Ik had er ook altijd last van, daarom heb ik ook lenzen genomen, bij een zonnebril heb ik het ook altijd.
Maar buiten dat je glazen vies worden krijg ik ook enorme jeuk aan mijn ogen van dat langs die glazen gaan.. Dus ik had mijn wimpers geverft, werkt overigens wel goed! maar werd gek van de jeuk! Dus ik snap je probleem. Bij mij was het enige wat hielp geen mascara op doen en verven, al gaan ze er dan nog wel langs.

Ik blijf het topic even volgen.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:00

Ariebombarie schreef:
Cchanny schreef:
Nope kan niet.

alles kan, behalve Wim Kan. die kan niet meer..

:=

Ik denk dat je inderdaad zelf zal moeten proberen. Mascara die bv bij een vriendin van me super fijn werkt, komt er bij mij echt lelijk en klonterig op te zitten. Denk dat mascara die je fijn vindt heel persoonlijk is. Zoals meerdere al gezegd hebben dat zij die en die mascara hebben en er geen last van hebben maar het voor jou niet werkt.

Anders kun je misschien bij de Hema vragen welke mascara uit de nieuwe lijn vergelijkbaar is met de oude mascara die ze hadden? ;)

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:55

sate prikkers dat werkt echt wel ;)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:01

Wat is dat nou weer voor opmerking :\ ts kan heus wel zonder hulp haar ogen open houden hoor... ;)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 21:14

DDDMakkink schreef:

En dan krijg ik een pb'tje van een mod dat ik wat vriendelijker moet reageren in het topic.
Maar dit soort berichten vind ik ook niet echt normaal :)

En vanaf nu ontstip ik me in mijn topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:32

Cchanny schreef:
alle mascaras proberen is een optie. Alleen portomonee werkt niet echt mee. Aangezien redelijk wat mascara's hier rond de 15 euro zitten.

Ik moet je er wel helaas op attenderen dat een beetje redelijke mascara toch echt wel rond de minimaal 15 euro zit.. :o

Succes met je zoektocht!

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 12:35

Ik heb ook lange wimpers en een bril, maar ik heb hier geen last van. Ik gebruik altijd een wimperkruller, heb je dat wel eens geprobeerd?

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 13:56

Cchanny schreef:
DDDMakkink schreef:

En dan krijg ik een pb'tje van een mod dat ik wat vriendelijker moet reageren in het topic.
Maar dit soort berichten vind ik ook niet echt normaal :)

En vanaf nu ontstip ik me in mijn topic.

vandaar ook de knipoog
denk gewoon niet dat je het probleem makkelijk kan verhelpen
zonder je wimpers te knippen of te krullen
anders blijven ze je bril raken en hou je vegen