Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), soms met uitgaan wat meer. Ken m'n eigen grenzen wel dus dronken word ik bijna nooit. Vind het ook geen punt om de bob te zijn, hoef niet perse te drinken om het leuk te hebben, maar met alcohol hou ik het vaak net wat langer vol als we gaan stappen. Dan is alles nét even leuker en gezelliger.
en volgende week thuis weer niets.. ben 22 overigens. 
Ik ben 24 trouwens
Vorig jaar ben ik eens op een feestje zo dronken geweest dat ik er echt naar van werd, en sindsdien heb ik de alcohol een beetje afgezworen
XmissdaphX schreef:knabbelgirl schreef:Vind dat er best veel gedronken wordt door sommige hier
Naja ligt eraan wat je drinkt natuurlijk..
Want bier/wijn zit weinig alcohol..
Als je 20 glazen sterke drank op een avond drinkt dan is het wat anders
~~
Ik drink meestal malibu appelsap
Dat is echt zoo lekker

Heb het vroeger wel gedaan en dan was het 1 avond in de maand of zo. 

In mijn omgeving lijkt het eerder uitzondering dan regel, zeker op mijn leeftijd... Ik ga ook niet uit, en kom haast nooit op feestjes, dus ik heb niet echt veel 'botsingen' met andere mensen. Maar er zijn zeker wel vrienden die het weten. Die laten het ook gewoon zo, en zo hoort het ook.
Dus ben daar wel blij mee.
Vind het echt té onnatuurlijk overkomen als mensen aangeschoten worden, of zelfs echt dronken. En dat gebeurt toch al snel. Zij vinden dat effect prettig, maar mij lijkt het vreselijk om als het ware de 'controle te verliezen'. Zou niks voor mij zijn, ik ben juist een echte control freak en laat de leiding over mijn lichaam niet uit handen geven, aan de alcohol. En het is helaas niet zo dat ik zonder alcohol dan wel zo'n type ben dat zegt: "Maar zonder alcohol ben ik óók gezellig, hoor!
" Want eerlijk is eerlijk, wat dat betreft zou ik weer beter wel alcohol kunnen drinken.
Ik ben namelijk echt te geremd en kan helemaal niet losgaan...
Hoogstens dat ik het niet zo lekker vindt, maar dat heb ik eerder bij bonbons met alcohol...