Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goldith schreef:Ik was m'n haar nu al een poos met Andrelon maar ik kan er niks meer mee, het is nu droog, futloos en snel vet. Zodra ik bij De Tuinen kom wil ik Yes to ... proberen, maar welke variant? De Yes to Carrots of de Yes to Tomatoes? Heb erg dik en lang haar (niet geverfd) en wil graag wat meer volume...
Yes to tomatoes heb ik nog niet geprobeerd!
ik zweer normaal gesproken bij de Seanik van Lush (http://www.lush.nl) in combinatie met de Veganese. Maar Lush zit niet in Groningen
is best prijzig en nou ja, een keertje wisselen van shampoo kan best interessant zijn.
)
Nooit echt last van gehad, heb gewoon glanzend, zacht en volumineus (wat een woord
) haar
Oamaru schreef:Ik gebruik de shampoo en conditioner van Yes to Carrots. Wil nooit meer anders, sowieso het idee dat er geen chemische zooi in zit en dat het helemaal dierproefvrij is. (In tegenstelling tot Nivea etc) Mn haar voelt sterker aan, en heb het idee dat het 'vieze' laagje eraf is.Yes to tomatoes heb ik nog niet geprobeerd!
Bizzybijtje schreef:De reden dát je haar vet is, is omdat je het zo vaak wast![]()
Gewoon stoppen met iedere dag, en om de dag gaan wassen. Iedere dag is ook gewoon slecht voor je haar.
Maar mijn haar ziet er niet slecht uit, sterker nog het ziet er heel gezond uit en valt ook mooi en zo! Maar het is dus echt niet goed voor je haar? Hmmm.. dan ga ik het vandaag maar niet wassen en de komende weken alleen nog maar met knotjes in lopen
. Yasmine schreef:Om de dag vind ik nog veel, persoonlijk. Ik heb het jarenlang zo gedaan, maar ik ben begin dit jaar "afgebouwd" naar 1 keer wassen, 2 dagen niet wassen. Dus ik was bv. maandagochtend en dan pas weer donderdagochtend. Je zit dan wel een tijdje met wat vet haar, maar eens je haar er aan gewoon is, is het echt veel beter