@Jesito ik ben door de behandeling van de poli al verder af dan dat ik daarvoor was.... Er is mij verteld dat ik weer rekening moet houden met hersteltijd En weet je........ er is niets wat aan mijn probleem gedaan kan worden! Dus ik bewaar graag moed, durf, lef voor als ik over 10 jaar misschien echt niet anders kan omdat ik niet kan lopen van de pijn! Voor nu wil ik eruit halen wat erin zit! Als ik nu doorzet met die pijnbehandelingen komt er nooit meer een zadel op mijn paarden! Ben ik straks wellicht pijnvrij maar mijn paarden te oud en tever teruggevallen dat ik er nooit meer op kan! Dat is het MIJ niet waard Hoe een ander daarover denkt zal mij een worst wezen, het gaat om MIJN leven, MIJN pijn, MIJN paarden en MIJN invulling van mijn leven zoals ik er NU over denk
DDDMakkink
Geplaatst: 04-04-11 14:47
jesito:dank je wel hou jullie wel weer op de hoogte morgen als ik thuis ben
miep:nou zo denk ik er ook over het is mijn lijf en mijn leven en ik bepaal wat er gebeurd en niet een ander het houd ook een keer op gewoon
Niet meteen zo boos worden hoor Miep, mijn commentaar was positief bedoelt. Jij bent inderdaad diegene die het bepaalt wat er gaat gebeuren en jij weet zelf het beste hoe en wat je aan kunt. Ik wilde die zenuwblokkade eerst ook niet doordat ik wat negatieve verhalen had gehoort. Maar de pijn heeft me uiteindelijk toch doen besluiten ervoor te gaan.