syoss slecht voor je haar ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette1990

Re: syoss slecht voor je haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:28

Ik kreeg verschrikkelijke jeuk van de shampoo, omdat me hoofdhuid super droog werd fzo.. Ik werd echt gek van de jeuk, dus voor mij ook geen sioss meer!
Nu overgestapt op andere shampoo en gelukkig geen jeuk meer..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:30

Syoss schreef:
phormicola schreef:
Mijn haar is nog steeds van de schrik aan het bekomen... ;(

eerst werd het vet, toen droog en toen ging het uitvallen. Ik vind het prul en ze zouden het uit de schappen moeten trekken :n

Hoi Phormicola,

Vervelend dat je deze ervaring hebt met het product.
Het verliezen van ongeveer honderd haren per dag is normaal. Als je voor jouw gevoel meer haar verliest, kun je ons bellen op t. 030 6073650.
Samen kunnen dan proberen te achterhalen waardoor dit komt en je haarconditie met je doornemen, want het is uiteraard niet de bedoeling dat je haar droog of vet wordt van de shampoo.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

:wow: Sorry, ik sta even helemaal te kijken van het feit dat zelfs Syoss een bokt account heeft.

Ik kom hier veel en ik kan je vertellen dat Syoss 1 van de meest besproken shampoo's op dit forum (en andere fora) is. Hoewel de meningen best zijn verdeeld, hebben heel erg veel mensen last van de Syoss shampoo.
Ik verloor zeker meer dan 100 haren per dag, ik heb nog nooit zo'n dun bosje zielig haar gehad als met deze shampoo en conditioner.
Ik wil jullie best bellen, maar dan moet ik nog meer geld uitgeven.
Inmiddels is m'n haar aan de beterende hand. Ik gebruik nu heel even een babyshampoo en een spray conditioner van Gliss Kur, daar doet m'n haar het aardig op.

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:33

onley schreef:
ik heb syoss ook geprobeerd en kreeg er een enorm jeukend hoofd van echt heel erg
maar dit heb ik met erg veel shampoo's ik heb nu een kruidenshampoo van een duits merk wat ook nog niet eens gek duur is en ook niet jeukt :D

Hoi Onley,

Vervelend dat je jeuk hebt gekregen van de shampoo.
Het is uiteraard niet de bedoelding dat je jeuk van een shampoo krijgt…. Gebruik je een föhn ?
Het kan helpen om bijvoorbeeld het haar droog te deppen in plaats van föhnen.
Omdat je van meerdere shampoos last hebt, kan het ook zijn dat er een ingrediënt in zit, waar je niet zo goed tegen kan ?
Wel fijn dat je nu een shampoo hebt gevonden waar je geen jeuk van krijgt!
Heb je behoefte aan meer informatie of advies, dan kun je ons altijd even bellen op t. 030 607 3650

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:37

Ik vind syoss ook niks :n

Cremespoeling vind ik prut, wordt helemaal niet zacht? en shampoo vind ik ook niet fijn.

Ik gebruik nu die wella pro (ook grote flessen) en die vind ik super :j

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:42

Ik ben er ook niet over te spreken.. Hij ruikt lekker en daar is dan ook alles mee gezegt.

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:43

Citaat:
Hoi Onley,

Vervelend dat je jeuk hebt gekregen van de shampoo.
Het is uiteraard niet de bedoelding dat je jeuk van een shampoo krijgt…. Gebruik je een föhn ?
Het kan helpen om bijvoorbeeld het haar droog te deppen in plaats van föhnen.
Omdat je van meerdere shampoos last hebt, kan het ook zijn dat er een ingrediënt in zit, waar je niet zo goed tegen kan ?
Wel fijn dat je nu een shampoo hebt gevonden waar je geen jeuk van krijgt!
Heb je behoefte aan meer informatie of advies, dan kun je ons altijd even bellen op t. 030 607 3650

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Even op de reactie of mensen die jeuk krijgen hun haar föhne, ik föhn mijn haar dus echt bijna helemaal nooit.. Maar toch had ik verschrikkelijke jeuk, verder heb ik nog nooit een shampoo gehad waarvan ik dit wel kreeg.. En aangezien er behoorlijk veel mensen zijn hier in topic met klachten over Sioss zou ik eerder zeggen dat er iets in de shampoo's zit wat er niet in hoort te zitten..

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:45

Ik gebruik nu al 1,5 jaar syoss. Alleen nu de laaste maand heb ik erge last van jeuk op mijn hoofdhuid.
Vind het over het algemeen erge fijne shampoo, zou het erg vinden als ik met de shampoo moet stoppen.
Maar kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik iedere dag mijn haar was. ( anders ruik ik naar paarden )

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:51

ik heb in Engeland de Engelse versie van Syoss gebruikt,namelijk TREsemme.
Ik vond dat ik kurkdroog haar kreeg van deze shampoo en de conditioner was net een mannelijk goedje

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:06

Sophie_midas schreef:
Ik krijg dr ontzettend vet, slap haar van :n
ik vind het niks..

Maar of het echt slecht voor je haar is, geen idee.

Hoi Sophie_midas,

Ik begrijp dat je gestopt bent met het gebruik van SYOSS als je haar er vet en slap van wordt.
Het kan zijn dat de shampoo die je gebruikt te verzorgend is voor je haar. Omdat deze verzorging
niet geheel door je haar kan worden opgenomen kan het als een soort “vettig” laagje in je haar blijven zitten.
Het beste is om je haar dan niet te vaak te wassen en om producten met veel verzorgende ingrediënten,
zoals conditioners, met mate en alleen voor de puntjes van je haar te gebruiken.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:15

Hoi syoss,
Ik vraag me af of je je hebt aangemeld om het product te verdedigen? Is dat nodig?

Ik heb het gebruikt om mijn moeders haar te verven en het resultaat was goed gelukt.
Verder heb ik geen ervaring met deze producten, ik zelf gebruik ander.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:24

Niet alles doorgelezen.. Maar syoss heeft mijn haar serieus gered. Was na tijd blonderen een droog, triest bosje. Zo'n beetje alle merken geprobeerd en uiteindelijk met syoss binnen een paar weken weer glans en na een paar maanden zelfs mn krullen terug. Zelfs mn kapper is zwaar onder de indruk van de conditie van mn haar, dus ik ben juist onwijs blij met dit merk. Gebruik t toch al ruim 1,5 jaar ofzo en alleen maar positieve gevolgen terwijl mn haar van de dure merken alleen maar slechter werd..

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:55

Lobke_ schreef:
Ik gebruikte een tijdje de shampoo en conditioner van syoss.
Voor mijn haar was dit helaas geen geschikt spul, ik waste het om de dag.
De eerste dag was het zo droog als het maar zijn kon en de dag erna vreselijk vet :x
Ook bleven er vreselijke klitten inzitten na het gebruik van de conditioner, dus geen shampoo etc meer voor mij van dit merk.

Mijn moeder gebruikte de mousse afentoe, hier was zij erg over te spreken :)
En zelf gebruik ik vaak de haarkleuringen, die vind ik wel heel erg fijn.
Zijn mooie kleuren en de glans blijft heel lang zitten :j

Hoi Lobke,

Vervelend dat de shampoo en conditioner je haar vet maken en je er ook klitten van krijgt.
Het vettige gevoel kan ontstaan doordat de shampoo en conditioner die je hebt gebruikt te verzorgend zijn voor je haar, waardoor de verzorging
niet geheel wordt opgenomen en voor een soort “vettig” laagje op je haar zorgt.
Als je lang en eventueel gekruld haar hebt, wil het haar van natuur weleens wat makkelijker gaan klitten.
Mijn advies is om dan voor het kammen eens een anti-klit spray te proberen.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:59

Ik heb geen ervaring met de shampoo, maar had mijn haar geverfd met Syoss. Had donkerbruin gekocht voor mijn uitgroei, nou het werd oranje... Dus geen Syoss meer voor mij :n

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:12

Rebeccaa schreef:
Ik krijg echt plat vies vet haar van syoss dus mmh ik gebruik het niet meer.

Hoi Rebeccaa,

Ik kan me voorstellen dat je gestopt bent met het gebruik van SYOSS als je haar er plat en vet van wordt.
Het is mogelijk dat de shampoo die je gebruikt te verzorgend is voor je haar, waardoor de verzorging
niet in je haar wordt opgenomen en als een soort “vettig” laagje in je haar blijft zitten.
Het beste is om je haar dan niet te vaak te wassen en producten met veel verzorgende ingrediënten, zoals maskers en conditioners
slechts met mate te gebruiken en dan met name voor de puntjes van je haar.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:05

Ik vind het wel stom dat je zegt dat je vindt dat het uit de schappen moet worden gehaald hoor.. Dat het voor jou niet werkt betekend niet dat het voor niemand niet werkt toch? Mijn haar is enorm verbeterd nu ik silliconen vrije shampoo gebruik dus ik ben echt helemaal tevreden! Ik had bijvoorbeeld erge last van Fructis en een ander misschien weer van Andrélon dus dan kunnen we alles wel gaan schrappen. :D

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:13

Ik ben niet meer zo te spreken over Syoss. Ik heb een paar maanden geleden de versie voor gekleurd haar geprobeerd maar ik merkte echt dat m'n haar slechter werd. M'n haar wordt er gewoon veel ruwer van en breekt makkelijker. Inmiddels ben ik overgestapt op Yes To Cucumbers en die vind ik echt geweldig. Ruikt lekker en maakt alles weer lekker zacht. Nee, voor mij geen Syoss meer.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:18

mijn haar veranderde in een strobos door het wassen met syoss, heb het vrij snel weggegooit....gebruik veel verschillende merken en probeer alles maar syoss was toch wel het slechtste voor mijn haar....

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:54

miss_nadine schreef:
Ik krijg er puistjes van op mijn hoofdhuid. Voor mij geen syoss meer :n

Hoi miss nadine,

Wat naar dat je puistjes op je hoofdhuid hebt gekregen, dat is uiteraard niet de bedoelding.
Kun je aangeven welke producten je hebt gebruikt ? Misschien zou je eens contact met ons op willen nemen
op t. 030 607 3650. Dan kunnen wij proberen te achterhalen waardoor dit is gekomen.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:56

ik heb de shampoo daarvan eigenlijk nooit gebruikt, maar de haarverf wel, en god dat jeukt :oo ik kon amper volhouden met die verf in mn haar te blijven zitten, bij andere merken nergens last van :n

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:01

ik had ook shampoo van Syoss, mijn haar werd er futloos en dun van,
heb ook de haarverf gebruikt, dat was er zo weer uit, terwijl het permanente kleuring was.
ik ben nu overgegaan op Andrelon, die ik voor Syoss ook altijd gebruikte,
voor mij niets anders meer.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:10

Dat kun je 'stom' vinden. Ik vind het gewoon troep. Vinden we allebei wat :+

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:18

phormicola schreef:
:wow: Sorry, ik sta even helemaal te kijken van het feit dat zelfs Syoss een bokt account heeft.

Ik kom hier veel en ik kan je vertellen dat Syoss 1 van de meest besproken shampoo's op dit forum (en andere fora) is. Hoewel de meningen best zijn verdeeld, hebben heel erg veel mensen last van de Syoss shampoo.
Ik verloor zeker meer dan 100 haren per dag, ik heb nog nooit zo'n dun bosje zielig haar gehad als met deze shampoo en conditioner.
Ik wil jullie best bellen, maar dan moet ik nog meer geld uitgeven.
Inmiddels is m'n haar aan de beterende hand. Ik gebruik nu heel even een babyshampoo en een spray conditioner van Gliss Kur, daar doet m'n haar het aardig op.

Hoi Phormicola,

Wij hebben een account omdat we inderdaad zien dat hier veel over SYOSS wordt gesproken en willen graag tips en informatie geven.

Goed om te horen dat je haar al beter aanvoelt. Indien je contact met ons op wilt nemen, kun je ons ook een mailtje sturen
(info.cosmetics@henkel.com). Wij helpen je dan graag verder.

Groet,
Dorte

SYOSS Service

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:20

Oooooh :o :o :o en ik maar denken: Hoe kan dat nou dat mijn dochter opeens zo'n raar haar heeft!
Ze heeft lang haar, wat altijd heel erg knoopt. We gebruiken dan ook altijd 's morgens een spray om de haren beter door te kammen (doorkammer).

Ze wast een paar keer per week 's avonds haar haren met Head & Shoulders 2 in 1. En vanaf de vakantie gebruikt ze de doorkammer van Syoss. Het haar wordt nu dus stug tot plakkerig bovenop haar hoofd, ze heeft opeens heel veel last van schilfertjes op haar hoofd (terwijl ze met Head en Shoulders wast) en meer naar beneden voelt het haar gewoon vettiger aan, met name als er een paar dagen tussen de wasbeurten zit. Dit heeft ze met andere doorkammers nooit gehad (Glys kur en een of ander spul wat je bij de kapper kunt kopen, maar wat ik later een stuk goedkoper uit Duitsland liet komen....weet de naam niet meer). Ze had altijd mooi glanzend haar.

Ik ga toch maar weer eens een ander merk doorkammer kopen. Eens kijken of het daar aan ligt. Ik dacht al dat het misschien kwam omdat ze tegen de pubertijd aan loopt en de hormonen misschien beginnen te veranderen.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:24

Ik heb ook een paar soorten van syoss gebruikt....nou never nooit weer....maar haar werd vies vet, hoofd jeukte. Mijn haar voelde als stro en 1 grote rasta bedoeling...en nee gebruik geen fohn.

Nee hoor, lekker weer terug naar de goedkope shampoo waar ik nergens meer last van heb!

heb het daarna aan mijn zus gegeven die had dezelfde problemen(alleen geen klitten) en haar haar is heel anders. Ik heb band/draad haar.

nomercy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:28

Voor mij ook geen Syoss meer! ik heb de haarverf ( kleurspoeling ) gebruikt, extra blond ( ik ben zelf normaal blond ) mijn haar werd er bruin en dof van ( zeker 5 tinten donkerder dan mijn eigen kleur ) God zij dank is het er na heel vaak wassen weer uit gegaan. Ik heb het doosje 10 x bekeken als ik wel blond had mee genomen, het was echt de blondste die er was. Nee nooit meer dit merk!