Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Syoss schreef:phormicola schreef:Mijn haar is nog steeds van de schrik aan het bekomen...
eerst werd het vet, toen droog en toen ging het uitvallen. Ik vind het prul en ze zouden het uit de schappen moeten trekken
Hoi Phormicola,
Vervelend dat je deze ervaring hebt met het product.
Het verliezen van ongeveer honderd haren per dag is normaal. Als je voor jouw gevoel meer haar verliest, kun je ons bellen op t. 030 6073650.
Samen kunnen dan proberen te achterhalen waardoor dit komt en je haarconditie met je doornemen, want het is uiteraard niet de bedoeling dat je haar droog of vet wordt van de shampoo.
Groet,
Dorte
SYOSS Service
Sorry, ik sta even helemaal te kijken van het feit dat zelfs Syoss een bokt account heeft.onley schreef:ik heb syoss ook geprobeerd en kreeg er een enorm jeukend hoofd van echt heel erg
maar dit heb ik met erg veel shampoo's ik heb nu een kruidenshampoo van een duits merk wat ook nog niet eens gek duur is en ook niet jeukt

Citaat:Hoi Onley,
Vervelend dat je jeuk hebt gekregen van de shampoo.
Het is uiteraard niet de bedoelding dat je jeuk van een shampoo krijgt…. Gebruik je een föhn ?
Het kan helpen om bijvoorbeeld het haar droog te deppen in plaats van föhnen.
Omdat je van meerdere shampoos last hebt, kan het ook zijn dat er een ingrediënt in zit, waar je niet zo goed tegen kan ?
Wel fijn dat je nu een shampoo hebt gevonden waar je geen jeuk van krijgt!
Heb je behoefte aan meer informatie of advies, dan kun je ons altijd even bellen op t. 030 607 3650
Groet,
Dorte
SYOSS Service
Sophie_midas schreef:Ik krijg dr ontzettend vet, slap haar van
ik vind het niks..
Maar of het echt slecht voor je haar is, geen idee.
Lobke_ schreef:Ik gebruikte een tijdje de shampoo en conditioner van syoss.
Voor mijn haar was dit helaas geen geschikt spul, ik waste het om de dag.
De eerste dag was het zo droog als het maar zijn kon en de dag erna vreselijk vet
Ook bleven er vreselijke klitten inzitten na het gebruik van de conditioner, dus geen shampoo etc meer voor mij van dit merk.
Mijn moeder gebruikte de mousse afentoe, hier was zij erg over te spreken
En zelf gebruik ik vaak de haarkleuringen, die vind ik wel heel erg fijn.
Zijn mooie kleuren en de glans blijft heel lang zitten
Rebeccaa schreef:Ik krijg echt plat vies vet haar van syoss dus mmh ik gebruik het niet meer.
miss_nadine schreef:Ik krijg er puistjes van op mijn hoofdhuid. Voor mij geen syoss meer

ik kon amper volhouden met die verf in mn haar te blijven zitten, bij andere merken nergens last van
phormicola schreef:Sorry, ik sta even helemaal te kijken van het feit dat zelfs Syoss een bokt account heeft.
Ik kom hier veel en ik kan je vertellen dat Syoss 1 van de meest besproken shampoo's op dit forum (en andere fora) is. Hoewel de meningen best zijn verdeeld, hebben heel erg veel mensen last van de Syoss shampoo.
Ik verloor zeker meer dan 100 haren per dag, ik heb nog nooit zo'n dun bosje zielig haar gehad als met deze shampoo en conditioner.
Ik wil jullie best bellen, maar dan moet ik nog meer geld uitgeven.
Inmiddels is m'n haar aan de beterende hand. Ik gebruik nu heel even een babyshampoo en een spray conditioner van Gliss Kur, daar doet m'n haar het aardig op.
en ik maar denken: Hoe kan dat nou dat mijn dochter opeens zo'n raar haar heeft!