Jolliegirl schreef:dat vraag ik mij ook af lieveli....
9 maanden... is heeeel volgroeid...
Het is met 6 maanden al levensvatbaar, hoe ga je dat ooit 'aborteren'?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Nee, dat geloof ik niet. Een late abortus tot 22 weken wordt al weinig gedaan, en dan alleen vanwege medische redenen.
Marietje_007 schreef:dat zeiden ze in die film... heb ik ook niet bedacht... ben ook helemaal stil ervan... (snapte het ook niet helemaal iets met het hoofd eraf ofzo :S)
(of heb ik die film misbegrepen.. mijn engels is nogal al uhm..)
Jolliegirl schreef:MarcoBorsato schreef:Nee, dat geloof ik niet. Een late abortus tot 22 weken wordt al weinig gedaan, en dan alleen vanwege medische redenen.
20 weken is al 5 maanden he....
Scheelt niet veel met zn half jaar.
Ik heb zelf geen kind. Dus verstand van hoe snel iets groeit heb ik niet.
24 weken is 6 maanden.
Snoevie schreef:goh tot 22 weken nog?heftig hoor,het is dan al best groot vind ik...........dat je het dan tot zolang laat doorgroeien,in de meeste gevallen weet je toch al eerder dat je zwanger bent.
natuurlijk ben je baas in je eigen buik. alleen blijf ik vinden dat er soms toch nogal licht over word gedacht,helaas.
maar gelukkig geld dat voor velen ook niet
MarcoBorsato schreef:Marietje_007 schreef:dat zeiden ze in die film... heb ik ook niet bedacht... ben ook helemaal stil ervan... (snapte het ook niet helemaal iets met het hoofd eraf ofzo :S)
(of heb ik die film misbegrepen.. mijn engels is nogal al uhm..)
het is niet waar, ik denk dat het óf propaganda is, óf je hebt het verkeerd begrepen.

Nell_ schreef:Met 24 weken heb je gewoon een groot kind
Ik hoorde laatst dat iemand abortus had laten plegen nadat ze er bij de 20 weken echo achter kwamen dat het een hazenlipje had
Wij hebben bewust gekozen voor geen punctie. We weten dus niet of we misschien een gehandicapt kindje gaan krijgen. Bij 20 weken zien ze wel eventuele afwijkingen.
)