Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
susannex schreef:Mijn moeder heeft de dokter gebelt en kan pas maandag terecht ze is er maar 2 dagen in de week ofzo ;s
ze belt wel vandaag even dus ga erop aan dringen dat ik langs wil komen/ik na gekeken moet worden.
heb constant hoofdpijn.
gister iets heel stoms/doms gedaan..
en vandaag begon een jongen ineens dat me ex (van jaar geleden) spijt heeft en zijn excuus nog aan wil bieden.
hallo daar heb ik echt geen zin in, hij is vreemd gegaan en nu krijg ik ook schuld dat ik hem zwaar heb genegeerd ineens en ik dus ook fout zat.
ik wil geen contact met hem en hij kan hoog of laag springen ik ben klaar met hem.
vind vervelend dat hij nu ineens weer contact wilt enz ookal wil ik het niet, kan het er nu niet bij hebben.
bromfiets schreef:Daar moet je je niet te druk over maken, het is maar een naampjeAls je er zo veel gewicht aan hangt kun je het minder goed accepteren en pas als je accepteert kun je er iets aan veranderen. Als je je er zo druk over maakt, maak je het jezelf alleen maar veel moeilijker....
. 91laura schreef:Maar meis, of er nou Anorexia, Boulimia of NAO uit komt? Wat maakt het uit? Het zijn alle 3 eetstoornissen.. Alle 3 ziektes waarbij de 1 niet minder erg is dan de ander. Probeer er niet zo'n lading aan te geven! Ik snap dat je er tegen op ziet.. Maar probeer het ook 'positief' in te zien, want je gaat er hulp voor krijgen en je gaat er dus voor om beter te worden! Dat is goed.