Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pashon schreef:tieme dat is onzin, is heel verschillend per vrouw.
Pashon schreef:ja echt. mensje was normaal voordat ze zwanger werd normaal als in normaal gewicht en zag er leuk uit, na de bevalling was ze echt brood mager en geloof me ze heeft ontzettend veel gevreten tijdens de zwangerschap noem het even zo omdat het zo is, kon het geen eten meer noemen wat ze deed.
Zonnetje81 schreef:En zelfs dat hielp niet? Blijkbaar eten die kids dan toch extra?
.
, kwam ik toch meteen aan. Leek of ik elke milligram vet opsloeg. Aan het eind van mijn zwangerschap woog ik 88 kilo.
Ik hield heel veel vocht vast en was een echte barbamamma. Na mijn bevalling ging het hard omlaag, ik zweette me de blubber, bleef eindeloos plassen en was heel snel weer op 70 kg. Tijdens de borstvoeding afgevallen naar 65. Nu is koter 1 jaar en ik zit inmiddels zelfs onder de 60kg, gewoon door lekker te sporten.
Je hoeft dus echt niet bang te zijn dat je eeuwig die tientonner blijft (ook mijn angst, dit komt nooit meer goed ...) 
Verder heeft ze altijd 64 kilo gewogen bij 1.75m dat was gewoon haar standaard gewicht, ze heeft een behoorlijke eetlust altijd al gehad dus daar lag het niet aan.