texelse schreef:En voor degenen die niet naar de sportschool kunnen/willen, en niet van hardlopen houden: ga gewoon 3 a 4x in de week een uur wandelen, en dan stevig doorstappen!! Kan prima met de kinderwagen. Dat helpt echt, en je hoofd ruimt er ook zo lekke van op.
Ik vind dit een goede tip. TS moet hier toch wat mee kunnen. Thuis sporten met de Wii (of wat anders) is misschien 'makkelijk' maar een paar keer in de week buiten lopen lijkt mij veel prettiger. Dan kom je er uit, je kind komt er uit. Heerlijk in de buitenlucht. Geen excuus 'er ligt nog ergens wasgoed wat ik zie in mn ooghoek en dat moet ik eerst opruimen voordat ik iets kan doen' (vluchtgedrag)
Ik ben zo eentje die maar 5 kilo wil kwijtraken, dat vind ik al moeilijk genoeg. Maar ik geloof niet in (crash)dieeten wel in meer bewegen in combi met die repen niet meer kopen. Wat niet in huis is ligt kan je ook niet eten.
Succes TS!

. 

Ja, tuurlijk haha ! En gisteren was de eerste keer alweer dat de Ijsboer door de straat reed. Alleen ik wil nu deze zomer echt in bikini !