Ik heb normaal echt extreem last van hooikoorts.. maar moet zeggen dat het nu wel nog meevalt.
Ik neem het hele jaar medicatie (xyzall) door wegens allergie voor huisstofmijt.
Eergisteren bleef ik slapen bij een vriendin, die haar katten zitten in huis... en ja hoor, ik had er meteen echt veel last van. Voelde me gisteren en gisterenavond er echt ziek van... Heb dit dus steeds als ik ergens geweest ben waar er katten zitten.
Nu ik dit topic tegenkwam en de reacties las kwamen eventjes alle k*utsituaties naar boven die eraan komen deze de zomer
.Vroeg me af of er echt niets anders bestaat om die hooikoorts tegen te gaan...
Tijdens de zomer neem ik dus nog steeds Xyzall door, maar aangezien ik die het hele jaar doorneem heeft die minder effect wanneer ik erg veel last heb. Maar zonder kan ik ook niet voor m'n huisstofmijt. Tijdens de zomermaanden gebruik ik dan ook wel nog oogdruppels, neussprays en pilletjes die de kitteling in je keel verzachten. Vorig jaar heeft m'n moeder ook een soort machinetje gekocht die werkt met stralingen. Je moet 2 stukjes in je neusgaten steken en dat 4minuten in je neus laten zitten. En ondertussen branden er lampjes die een soort 'laagje' op je neusslijmvlies leggen waardoor pollen minder snel kunnen binnendringen. Het maakt ook heel je neus vrij.
Ik dacht eerst dat het een fabeltje was en geloofde er niet echt in, maar wanneer ik het een week gebruikte merkte ik echt wel veel verschil.
Het is wel zo dat je het moet blijven gebruiken voor je resultaat ziet. Dus als je het maar af en toe eens doet zal het niet blijven werken.
Dit helpt wel heel goed, maar wat ik het lastigste vindt is die kitteling in je keel! Echt, kom er gewoon gek van!
Ik ben het gewoon zooo hard beu. Heb dit al van kleins af aan en als het zomer is dan kan ik gewoon nooit eens normaal 'weggaan' zonder er last van te hebben

Ik heb al zo vaak gezocht op internet of er geen andere behandelingen bestaan waarbij je echt bijna geen last meer hebt, maar deze vindt ik jammergenoeg niet. Moest die er ooit komen, let me know! Echt
, dat moet je ook kunnen...

. Gister was echt een ramp, ik probeer het voeren van de paarden zoveel mogelijk te mijden (beetje afstand houden en toekijken hoe mijn zus het doet