Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura82 schreef:Maar begrijp ik nou goed dat een jongen van 18 en twee jongens van 15 al een week samen in een huis zitten? Niet dat het echt toe doet, maar ben wel benieuwd naar de situatie. Geen ouders etc in de buurt?
SaskiaKa schreef:Moet zeggen dat ik het een vaag verhaal vind. Als ik het goed begrijp zijn twee jongens buiten westen en de
derde zit met een meisje van 15 te bellen, terwijl zij alles op internet uit de doeken doet...
Die jongen zou dan toch wel hulp halen van een volwassen buurman of buurvrouw?
Als dit verhaal echt waar is, dan hoop ik dat het snel weer goed gaat met die jongens.

Saaams schreef:SaskiaKa schreef:Moet zeggen dat ik het een vaag verhaal vind. Als ik het goed begrijp zijn twee jongens buiten westen en de
derde zit met een meisje van 15 te bellen, terwijl zij alles op internet uit de doeken doet...
Die jongen zou dan toch wel hulp halen van een volwassen buurman of buurvrouw?
Als dit verhaal echt waar is, dan hoop ik dat het snel weer goed gaat met die jongens.
Ik bel niet met hem? Ik zit met hem op msn..
En wat maakt leeftijd uit, als ik 18 was.. had het dan een ander verhaal geweest? Kan dit iemand van 15 niet overkomen?
Er word hier gevraagd hoe het gaat? Dan antwoord ik erop, ik ga hier niet negeren terwijl ze me ook hielpen.
En als je het niet gelooft, best ga dan weg? Reageer dan aub gewoon niet.