Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Anders geef je dat ding snel een slinger, niemand die het doorheeft hoor
.Jaimyliefje schreef:Euhm, ja maar een koperspiraaltje is gevaarlijker, minder betrouwbaar, zetten ze ook alleen maar bij vrouwen die al kinderen hebben gehad, geeft meer kans op volledige onvruchtbaarheid na het verwijderen etc. etc.
). Dat het onbetrouwbaarder is; tsja.. geen enkele anticonceptie is 100% betrouwbaar toch? Ik ken ook wel kinderen die zijn gekomen ondanks de pil, mirena en implantaat.
) maar toch. Zoek schreef:Ik had ook altijd heel veel krullen....en na mijn 20e helemaal verdwenen!
head en shoulders direct weg gooien en nooit meer gebruiken, legt een laagje over je haar echt bagger!!
En al die maskers of wat dan ook helemaal niet aan beginnen, kost een hoop geld en verzwaard je haar alleen maar zodat de krullen er nog makkelijk uit zakken. Het zou inderdaad aan de pil kunnen liggen omdat daar veel hormonen in zitten maar wat iedereen al aan geeft je haar veranderd, doe er niet teveel aan dan verpest je het straks alleen maar.....en ik ben nu 10 jaar verder en heb sinds een jaar weer redelijk wat krullen terug.
Succes!
Zoek schreef:Ja dat klopt, heel veel shampoos doen dit, vaak adviseren wij de goedkoopste van de Aldi![]()
Alleen wordt je haar hier in het begin erg droog van vandaar dat heel veel mensen dit niet willen gebruiken maar na een aantal maanden wassen merk je echt niets meer van het droge![]()
Tja dan zit er maar een ding op, koop shampoo van de kapper!!