Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiniMouse schreef:Precies, wat dit jaar goed is kan volgend jaar weer slecht zijn.
Ze verzinnen elke keer wel weer iets nieuws...maar wat ben ik blij dat ik toen die griepprik niet gehaald heb.
Toen werd je scheef aangekeken, maar moet je nu eens zien wat er is gebeurd...

fojoe schreef:Toen hadden ze het alleen over rauw vlees en ongewassen (rauwe) groente. Intussen komt daar blijkbaar nog verpakte vis bij, kaas van rauwe melk, rauwe eieren, zeevruchten en vast nog een hoop dingen die ik nog niet weet.
Nell_ schreef:Maar van de mexicaanse griepprik was verder nog niks bekend dat het verkeerd was toch?
Citaat:In ieder geval twee Nederlandse kinderen hebben een slaapziekte sinds ze een vaccinatie tegen de Mexicaanse griep hebben ontvangen. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.
De 4-jarige Willem is maar liefst twintig kilo te zwaar omdat hij door de ziekte slechts enkele uren achtereen wakker kan blijven. De ziekte narcolepsie werd geconstateerd nadat hij ingeënt was tegen de varkensgriep.
De bijwerkingen van het vaccin leiden tot een international onderzoek. Onderzoeksconsortium VAESCO wil duidelijk krijgen hoe vaak de ziekte bij kinderen is vastgesteld sinds de vaccinatie. Zweden, Finland, Noorwegen, Engeland, Denemarken, Duitsland, Frankrijk Italië en Nederland doen aan het onderzoek mee.