Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 00:18

suuzepuus schreef:
3 tot 6 maanden is misschien best te doen. maarrrr je mag 1 jaar geen auto rijden en dan moet je een rijtest doen. je mag 5 jaar geen 'beroepsautorijden'.
dat zijn van die hele 'fijne' dingen die je een tijd achtervolgen.

Waarom zo 'negatief' doen? Laten we vooral wat positiever naar de toekomst kijken. :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:19

suuzepuus schreef:
Daarom staat er ook; (welke vorm dan ook)
Ik bedoel er ook mee te zeggen dat er geen label aan te hangen is en er een gebruiksaanwijzing bij geleverd wordt.

Ok, ik dacht dat te lezen dat je bedoelde dat het bij ouderen altijd zichtbaar is en bij jonge mensen amper/niet. Wat dus niet klopt..

Maar ik vind dit imo niet echt de plaats/moment over hierover te discussiëren, hier heeft Kathleen niets aan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:20

Annash schreef:
suuzepuus schreef:
3 tot 6 maanden is misschien best te doen. maarrrr je mag 1 jaar geen auto rijden en dan moet je een rijtest doen. je mag 5 jaar geen 'beroepsautorijden'.
dat zijn van die hele 'fijne' dingen die je een tijd achtervolgen.

Waarom zo 'negatief' doen? Laten we vooral wat positiever naar de toekomst kijken. :)

plus dat het iig in belgië niet eens zo is :)

suuzepuus

Re: Een bloemetje voor Ayasha...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:22

ik bedoel er niks mee hoor, wil ook niet negatief zijn. discussie ga ik ook niet aan en open ik ook helemaal niet!!
volgens mij komt het ook niet zo over.....

in nl is het wel zo en dat is heel erg vervelend.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:23

Allemachtig meid, jij bent door t oog van de naald gekropen.

Ontzettend veel sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:26

Ayasha, ik ken je als een enorme vechter. Dus wat dat betreft weet ik dat het goed komt. Wens je ontzettend veel sterkte want je revalidatie zal je zeker niet snel genoeg gaan en als ik je goed inschat, ben je enorm ongeduldig.

Hou je taai meis. Ik denk aan je.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:27

Je kunt inderdaad niet anders, hier moet je doorheen. Iemand die ik kende was ooit ernstig ziek. Zij hield zich vast aan de woorden: 'Dit overkomt alleen de sterkeren.' En als je dat nog niet was, dan word je dat wel. Ook een beetje 'everything that doesn't kill you, makes you stronger'. Moeilijk voor nu, maar hopelijk over een tijd jouw waarheid. :j

Citaat:
ik had gisteren een dipje en toen zei ik nog: een dikke maand geleden was ik nog kerngezond en nou ga'k nooit meer volledig de oude worden'

En over een tijdje:
- 'Vorige maand lag ik nog in het ziekenhuis.'
- ' :? Huh, dit kon ik 2 weken geleden nog niet! :D'

Wees blij met je instelling, die gaat je vast ver brengen!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:29

Misschien een vraag waar je niet op zit te wachten en waar je ook niet op hoeft te antwoorden als je dat niet wil natuurlijk.
Maar wat zijn nu de punten waar je moeite mee hebt?

Hopelijk komen er geen nare verassingen boven drijven straks.
Zeker omdat het zo onmogelijk zou moeten zijn dat het er op lijkt dat je niets mist.. :?
Het komt vast allemaal weer goed, als jij het niet kan kan niemand het.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 17-02-11 00:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:30

Ayasha, Phara... Grote vechter!! Jij komt er wel!! ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:32

Jezus, wat schrik ik van dit nieuws!

Ik zie je zo vaak voorbij piepen en viel me zo vaak op door de sterke mening die ik zeker kon waarderen. Wat heftig!

Ayasha, je verdient een hele grote bloem en een dikke knuffel. Vecht meisje en zet m op!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:33

hier is het zo dat je een test moet afleggen, slaag je, dan mag je weer rijden :)

sowieso zal ik op lange termijn nog dingen tegen komen... Daar ben ik me van bewust, het is niet omdat ik er vrij nuchter onder ben datt ik me niet bewust ben van de ernst :) maar wat ik ga tegen komen weet ik niet dus is het ook zinloos om me nu al druk te maken :)

thx tones

ik heb nou al vaak dat ik zeg 'he dit ging gisteren nog niet!' :D

moonfish: het feit dat mijn linker arm en hand mijn commando's nog regelmatig in twijfel trekken, dat ik mijn onafhankelijkheid kwijt ben. Mijn rolstoel is omgedoopt tot 'race-mobiel'. Dat klinkt al minder beperkend. :')
verder met de coma, die vond ik doodeng, ik was me nl bewust dat er iets goed fout zat want kon niet wakker worden... En dat ik zo dicht bij de dood heb gestaan.. Dat zijn dingen die echt og een plekje moeten krijgen..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 00:34

Brr dat klinkt echt eng, Kath (van je coma). Nou, we spreken elkaar zondag in real life. Ik ga toch nog op zoek naar een cadeautje voor je hoor. Kan niet met lege handen aankomen in Belgenland. :Y)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:40

Suuzepuus bedoelt het niet negatief hoor :D Puur waar ze zelf tegen aan liep toen ze vorig jaar hetzelfde meemaakte..

Je bent je drive en je gevatte posten niet kwijtgeraakt! Super :))

Race mobiel :')

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:43

Meid, neem de tijd om die dingen te verwerken. Het is niet zomaar iets wat jou is gebeurd, en niet iets waar veel mensen ervaring mee hebben. Forceer niets, dat breekt meer af dan je doorbreekt (en dat weet ik dan wel uit ervaring). Hoop dat je ook goede begeleiding gaat krijgen bij de verwerking.

Stomme vraag mischien, vind je het leuk om kaartjes of zo te krijgen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:46

mick75 schreef:
Meid, neem de tijd om die dingen te verwerken. Het is niet zomaar iets wat jou is gebeurd, en niet iets waar veel mensen ervaring mee hebben. Forceer niets, dat breekt meer af dan je doorbreekt (en dat weet ik dan wel uit ervaring). Hoop dat je ook goede begeleiding gaat krijgen bij de verwerking.

Stomme vraag mischien, vind je het leuk om kaartjes of zo te krijgen?

:j heb heel veel aan kaartjes! de PP'ers hebben er al een aantal gestuurd ook en die deden echt goed!!

annepanne schreef:
Suuzepuus bedoelt het niet negatief hoor :D Puur waar ze zelf tegen aan liep toen ze vorig jaar hetzelfde meemaakte..

Je bent je drive en je gevatte posten niet kwijtgeraakt! Super :))

Race mobiel :')

:D hoewel echt racen doe'k er nog niet mee en volgende week krijg ik een kruk dus leren zal ik het ook niet. _O-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:48

Ik heb een rollator aangeschaft!!! echt ideaal, beetje gepimpt en waggelen maar !!!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:55

Zou je dan per PB even het adres willen doorgeven? Stuur ik er morgen nog eentje op voor je.

Onderschrift geld voor speciale situaties natuurlijk niet.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:59

Zo, daar schrik je toch wel van. Als neuropsycholoog weet je dat het iedereen kan gebeuren maar het blijft schokkend. Weten ze de oorzaak of was het domme pech? Wat betreft de plek heb je inderdaad nog 'geluk' gehad, hoewel je er inderdaad voor moet waken jezelf niet te overschatten met wat je al kan (met name andere mensen zijn daartoe nogal geneigd als je jezelf zo goed uit kan drukken als jij nu doet). Ik weet uit onze talloze discussies dat je een erg vasthoudend en sterke persoonlijkheid bent, dus blijf die eigenschappen toepassen bij je revalidatie :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:02

Hermelijn schreef:
Zo, daar schrik je toch wel van. Als neuropsycholoog weet je dat het iedereen kan gebeuren maar het blijft schokkend. Weten ze de oorzaak of was het domme pech? Wat betreft de plek heb je inderdaad nog 'geluk' gehad, hoewel je er inderdaad voor moet waken jezelf niet te overschatten met wat je al kan (met name andere mensen zijn daartoe nogal geneigd als je jezelf zo goed uit kan drukken als jij nu doet). Ik weet uit onze talloze discussies dat je een erg vasthoudend en sterke persoonlijkheid bent, dus blijf die eigenschappen toepassen bij je revalidatie :)

ik moet vooral mijn moeder vaak temperen, die ziet me volgende week al thuis en dat is gewoon niet zo :)

ze houden 't voorlopig op brute pech...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:18

Precies, laat je maar niet haasten :) het is nu heel erg belangrijk dat je zo goed mogelijk revalideert, hoe zeer het ook lijkt alsof het al heel goed gaat.
Het is wel dubbel, die pech. Aan de ene kant hoef je dan misschien niet nog zoiets te verwachten, aan de andere kant zul je altijd je af blijven vragen waarom... Heel veel sterkte in ieder geval en neem alle tijd die je nodig hebt :)

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:26

Ayasha schreef:
de oorzaak? Brute pech :)

Brute pech? Welnee, er moet kortsluiting in het Universum zijn geweest!
Maar zo te lezen ben je vanaf de ic al flink aan het terugbliksemen gegaan
en zijn 'ze' sindsdien druk doende hun fout te herstellen en je brein te
repareren.
Het is ze geraden...; NIEMAND belaagt ongestraft de 'Pretqueen' (zeg ik)! _-:(

Afbeelding

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:28

mick75 schreef:
Zou je dan per PB even het adres willen doorgeven? Stuur ik er morgen nog eentje op voor je.

Mag ik ajb ook een kaartjes-adres?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:33

Jemig zeg!! Onwijs veel sterkte! En dat je er weer helemaal bovenop komt!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 01:37

Jeetje, dat verwacht je ook niet! Ben je toevallig aan de pil? Of rook je? Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben stiekem wel benieuwd omdat pilgebruik al dan niet in combinatie met roken vaak de oorzaak is in jonge vrouwen wanneer er anders geen aanleiding voor is (trauma, aangeboren afwijking, etc).

Blij om te horen dat je zo'n vechter bent, en vooral dat het klinkt dat je over een paar maanden ook lichamelijk weer in orde bent.

Als je me een pbtje stuurt met je adres dan stuur ik je ook graag een beterschapskaartje.

Edit: even aangepast voor de duidelijkheid

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:57

Ook ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Ik ben helemaal verrast om je "al" op bokt te zien en dat je zulke goede berichten schrijft.
Je instelling zal je zeker helpen om het onderste uit de kan te halen qua herstel. Fijn dat je zo'n positieve instelling hebt dat scheelt toch al een hoop.
Het een plekje geven van het besef komt ook wel :j
Zet 'em op en heb je je rolstoel ook al toegerust met droogweer- en regenbanden en een pitstop-crew die snel banden kunnen wisselen? Dan gaat dat racen vast nog sneller ;)