en ik doe mijn uiterste best om het niet te doen maar zodra er stress is, gaat het fout.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik doe mijn uiterste best om het niet te doen maar zodra er stress is, gaat het fout.... em_papillon schreef:zoekend76 schreef:ik vind het best zorgwekkend...als ik jou was zou ik er wel met iemand over praten...mss je ouders of anders de huisarts.
Blijf hier zeker niet mee rondlopen, het gaat van kwaad tot erger.
heel veel sterkte!
Mn ouders weten het wel hoorHuisarts.. tsja.. wat zou hij kunnen verzinnen ?
) fargo schreef:Misschien kan hij verzinnen waarom je het doet of je verwijzen naar iemand die wel meer weet en je ervan af kan helpen. Want goed en echt gezond is het natuurlijk niet om jezelf tot bloedens toe te bijten. Heb je veel stress waar je niets aan kunt verhelpen ofzo, waar je je machteloos om voelt (en ja dit is psychologie van de koude grond)

En meer mensen doen het zo te lezen!antje_vip schreef:Maar... voelen jullie geen pijn dan als jullie jezelf afkluiven?
maar dan is het fijne pijn.. tenzij je bijv. kloofje op je duim knokkel hebt.. die steeds open gaat.. dat doet gewoon pijn