[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:23

GaitMonster welkom :-) ik ben zeker dat je hier de energie vind om mee te doen :-)
annepanne : ik vind de effi light ardense ham (die puntjes) heel lekker op brood :-)
Carlijnn, ik ben stikjaloers op je lijntje :j ik ben 1m66 en mijn streefgewicht is 65 kg.... tis maar hoe je je in je vel voelt he, mss als ik op mijn streefgewicht zit, wil ik er ook nog iets vanaf.
Half maart ga ik een weekend op wedstrijd en mijn doel is dan rond de 74 kilo te zitten :-)
elbeauty : daar ga ik iemand anders op laten antwoorden die meer verstand van zaken heeft, maar ik mis aardappel, wat pasta of rijst, groenten ???

Ik heb voor het avondeten blokjes kip (in becel light gebakken) met een groentemix die ik hier nog vond (pakje, gedroogd van conimex, geen idee hoeveel hier in zit ???) met zilvervlies rijst en een augurk.

Vannacht nog 3 vk bammetjes met effi en een appel als tussendoortje :-)

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:26

woow nu al weer 3 nieuwe pagina's!! en ik sta niet meer in de begin lijst.... snik |(

nog maar een keer mn gegevens }>
eline1991 - eline - 68kg - wil naar 60 - door meer te fietsen en minder te snoepen!

o= 2 broodjes hagelslag
m= 2 broodjes 1 kaas en 1 worst
t= 1 kopje cup a soup en 3 plakjes kaas
a= spagetti

oh en beweging, paard gehobbeld, stalletje gedaan enz..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:30

Vippie schreef:
Jaime_ schreef:
Haha kben ook gek op pannekoeken, maar dan wel de ongezonde versie, namelijk met stroop en dan nog eens extra suiker := altijd misselijk daarna _O-

*\o/* *\o/* ik ben niet de enige die ze zo eet *\o/* *\o/*

Hihi :o k krijg er echt trek van, en dat terwijl ik nog volzit van het avondeten net!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:40

Op zich heel goed bezig al hoor!
Zou voor de tussendoortjes af en toe iets doen waarin je kunt bijten.. dus een volkoren boterham, volkoren cracker met iets er op.
Verder zou ik door de maaltijdsalade pasta doen (of aardappel). Liefs natuurlijk volkoren pasta :o .
Totaal moet je wel min aan 1400 komen uiteindelijk.
Oh ja, verder kun je nog 10+ feta er in doen van Alpetina. Of tonijn/kip EN een ei. Verder nog heerlijke tip v heerlijke extra bite: beetje parmezaanse kaas snippers er door.. mjammieeee!! Bestaat ook in 30+ (of is dat altijd 30+..).

Succes!!

elbeauty schreef:
Hallo,
ik wil ook meedoen. Ik ben sinds het nieuwe jaar bezig met afvallen. Ik heb alleen geen weegschaal :=
Dus hoeveel ik ben afgevallen geen idee. Maar ik merk het wel aan mijn kleding en ik krijg al veel complimentjes.
Waarom ik hier mee wil praten is omdat ik te snel doorsla op dit moment eet ik minder dan 1000 calorieen per dag maar ik weet niet hoe ik dit iets hoger kan krijgen.
Ik eet.
Smorgens 1 bruine of volkore boterham met kipfilet
rond 10 uur een manderijn of banaan
smiddags 3 boterhammen met kipfilet 30+ kaas of rosbief
rond half 3 nog wat fruit of een paar worteltjes
s'avonds maaltijdsalade met tonijn of gerookte kip en een hardgekookt ei.

Dan drink ik elke dag nog een glas verse jus d'orange en 2 liter water.
Soms een beker thee met suiker als ik me wat flauw voel of een blikje cola light.
Daarnaast zwem ik 2 keer in de week en doe ik elke avond 100 buikspier oefeningen.

Maar volgens mij eet ik nu dus te weinig maar met wat kan ik het dan aanvullen?
Laatst bijgewerkt door amsterdam_30 op 09-02-11 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:41

O, ik sta trouwens ook niet in de lijst. Ik heb geen weegschaal dus weet niet precies wat ik weeg/woog:
Abiola-Patty-75 kilo en 1.83 wil naar 67 ofzo.
Ik wil in ieder geval onder de 69 kilo komen. Ik wil dat doen door meer te bewegen als mijn enkel dat goed vindt, en minder snoepen en biertjes drinken.

Ik ben ook dol op pannenkoeken. Vroeger die met spek en stroop, maar sinds ik vega ben met kaas en stroop. Maar die eet ik nu maar even niet

pirouetje

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:51

mmmm pannekoeken met stroop....gelukkig vind je hier geen echte rietsuikerstroop, alleen appel- of perenstroop en die lust ik niet

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:52

Oeh, die pastasalade ziet er heerlijk uit! Dit weekend even uitproberen, mama blij dat ik eens ga koken :))

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:57

Haha k kook sinds dat wij hier thuis aan het afvallen zijn 5-6x per week :') dus mn ouders vinden het wel leuk..

Kben mn vriend echt schijtziek, echt.. we hadden vanavond afgesproken om een filmpje te kijken, dus k spreek verder niets af en sms hem hoelaat hij komt.. "na 10" omdat hij eerst nog naar n vriend moet.. ja vrienden zijn heel belangrijk maar is het nou zo moeilijk om 1 avond in de week voor mij vrij te houden :? Als ik n kerel wil die alleen maar bij me wil pitten dan regel ik er wel 1 in de stad

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:58

Ik lees vanavond even bij.. leuke opening... mis alleen weer mijn naam in de lijst waar ik eerst wel op stond..... mhuuuwh.
Zo eten en daarna sporten :D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:59

En dat terwijl je hier toch best wel actief bent :oo

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:01

Ze motten me niet :P Ik val af maar ook val ik van de lijst af hahahha

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:04

volgensmij is die ook oude lijst, was plots een nieuw topic, dusja toen geen nieuwe lijst van oude topic starter.

maar ik zit te twijfelen of ik nog een toetje/tussen doortje zou nemen.
en wat :P,
mischien wel minalona(hoe je het ook schrijft :P) met yoghurt ofzo, of zal dat teveel zijn voor avond tussendoortje?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:05

Haha k mag je wel hoor! :D vind je wel n goede bijdrage hier in t topic

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:07

Carlijnnn schreef:
volgensmij is die ook oude lijst, was plots een nieuw topic, dusja toen geen nieuwe lijst van oude topic starter.

maar ik zit te twijfelen of ik nog een toetje/tussen doortje zou nemen.
en wat :P,
mischien wel minalona(hoe je het ook schrijft :P) met yoghurt ofzo, of zal dat teveel zijn voor avond tussendoortje?

Is geheel afhankelijk van wat je gaat doen nog vanavond, en tot hoelaat je opblijft.. als je tot 1 uur opblijft en je gaat na 8 uur nog het hele huis boenen, tja dan zou ik zeggen dat je best een flink tussendoortje mag nog s'avonds.. ga je de hele avond op de bank hangen voor de tv en op tijd pitten, dan zou ik ook een minder zwaar (licht verteerbaar) en weinig kcal-rijk tussendoortje nemen..

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:07

Nieuw topic! :D

ik had een hele goeie dag vandaag, totdat er pannekoeken op tafel kwamen en ik echt heel veel honger had :))

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:11

Jaime_ schreef:
Haha k mag je wel hoor! :D vind je wel n goede bijdrage hier in t topic

*\o/* 8-) *D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:13

K ben alleen geneigd om mn vriend te schoppen

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:13

Doen, is weer een lesje kickboksen!
Uhm foei Sanne!

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:14

misschien moet je eens met hem praten?, het lijkt me niks dat je de heletijd zo moet ergeren.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:18

Ja dat gaat niet als hij telkens betere dingen te doen heeft en pas na 10 uur tijd voor mij heeft, dan hoeft hij niet meer te komen, klaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr daar ben ik heel simpel in :+

Ben nu wel met hem aan t smsen, dan zegtie, ja blablabla loze beloftes, wat hij de vorige keer ook zei maar toen ook niet na kwam.. dus heb 'm gesmst "dat zei je de vorige keer ook"

Kben het echt zat, geloof ik, en misschien maar beter dat ik hem n tijd niet zie, ik geloof wel een beetje in uit het oog uit het hart

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:19

kdenk dat het tijd is om hem idd eens een stukje verder te schoppen.....
Hier hebt je echt niets aan meid ;(

Amsterdam_30 : Valess ; is volgens mij is dat in Belgie niet te verkrijgen pfff :(:)
Laatst bijgewerkt door pirouetje op 09-02-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:33

jeej :D nieuw topic !!
Ik heb vandaag
1 stukje kipfilet, met 2 scheppen broodjes en 2 aardappelen met 2 schepjes Jus.
als avondeten. en was echt misselijk.. bah

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:47

Kben echt heel kwaad nu, maar uitmaken durf ik gewoon niet.. omdat ik bang ben dat ik spijt krijg, dan neem ik 'm weer terug bladiebla, en dan kan ik mijzelf niet eens meer serieus nemen laat staan hij

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:06

Hou gewoon even de boot af, spreek af met vriendinnen doe iets voor jezelf, laat hem maar naar jou komen ipv altijd omgekeerd

Ik kijk net in je profiel en je bent toch ohhh zo'n mooie meid, laat hem maar eens voelen (zonder dat hij het doorheeft) hoe het zou zijn moest hij jou missen...dus ook geen smsjes sturen...ohhh vergeten :j ... wel antwoorden als hij stuurt, maar niet hele verhalen gaan ophangen, of vragen wanneer hij komt...

tenminste dat zou ik doen, kom je er tenminste achter hoe je ervoor staat, maakt hij geen aanstalten om contact op te nemen...
als het alleen van jouw kant komt heeft het geen zin, is het gewoon omdat hij wat laks is in die dingen, spoort dit hem mss aan meer moeite te doen

Gauw nog mijn boterhammetjes klaarmaken, ik moet gaan werken pffff
Laatst bijgewerkt door pirouetje op 09-02-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:17

Even laten bezakken Jaime :j