Die piercing is ook mijn grote kleine vriend!
Heb er ook minibolletjes op zitten van 2mm dus nu lijkt het helemaal een ukkie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:chips chips chips..
Heb al een paar jaar een microdermal op m'n borst. Helemaal blij mee en trots op, hij zit goed stevig en is niet lastig.
Alleen sta ik net onder de douche en zie ik dat het steentje eruit is...![]()
Ga morgen even de piercing shop bellen maar misschien kunnen jullie me vast helpen..
Kan hij er af gedraaid worden en gewoon nieuw bovenstukje opgedraaid worden of moet hij er nu echt uitgehaald worden?
En kan de shop dat doen (moet het nodig zijn) of moet ik dan echt richting huisarts of iets dergelijks..
Bah bah bah baal hier zóóó van..
xDramaQueen schreef:nou ik had toch echt wel mijn benen wijd, hoe moet ie anders piercen
ik twijfel tussen uiteindelijke maat 10 mm of 8mm...
10 mm is mooier met dit soort tunnels:
[img]https://www.alloverpiercings.nl/files/imagecache/product/30028b.jpg[/mg]
maar voor dit soort tunnels is 8 mm wel weer groot zat..
[img]https://www.alloverpiercings.nl/files/imagecache/product/30007b.jpg[img]
moet toch gaan kiezen want krijg tunneltjes kado in mijn eindmaat
mayniac_val schreef:Marijkjuh schreef:
Dank u![]()
We hadden het zelfs al met een tangetje geprobeerd (auw!)
Auwtsj! Rubber/plastic handschoen zou ook moeten helpen geloof ik.
Arethe schreef:Ja daarom blijf ik er ook braaf vanaf en ga morgen meteen bellen.
Hij lijkt helemaal goed vast te zitten, maar ben zo bang dat m'n grote trots eruit moet..
(piercen vind ik niet erg, maar als ze hem eruit moeten snijden.. brrr)
maaikedewit schreef:ik zit er over te denken om een navelpiercing te nemen, van me ouders mag het. Weten jullie de nadelen van een navelpiercing? en wat is de ongevere prijs van het laten zetten van een navelpiercing??
alvast bedankt!!
xDramaQueen schreef:maaikedewit schreef:ik zit er over te denken om een navelpiercing te nemen, van me ouders mag het. Weten jullie de nadelen van een navelpiercing? en wat is de ongevere prijs van het laten zetten van een navelpiercing??
alvast bedankt!!
de genezings periode van een navelpiercing kan oplopen tot 1,5 jaar, vaak gaat hij na 3/4 maanden een beetje pussen, dat gaat vanzelf wel weer weg maar hij kan vervelend gaan doen.
de prijs ligt aan je piercer
ik ben blij dat mijn werk echt helemaal nergens wakker van ligthet hoort eigenlijk wel een beetje