pff nog niks........... hoop dat ik vannacht wel beetje kan slapen met die spanning en niet over mn nek hoef te gaan van de spanning.... vandaag nog een x de ziekenhuistas bekijken enz.
_daf_
Geplaatst: 13-02-11 10:59
mm strippen hielp bij mij ook niet echt, zelfde gold bij mij voor aaaalle andere mogelijkheden die zouden helpen. Volgens mij heb ik echt al-les geprobeeerd. Alleen maar wat voorweeen. Het enige wat bij mij hielp was het breken van de vliezen... dan brak de hel los. Allebei met zo'n anderhalf uur geboren... OEF! Was trouwens bij beide achteraf blij dat het in het ziekenhuis was.. dus dat hoeft niet zo erg te zijn
Limonade
Strippen hielp bij mij ook niet. Ja, 2 cm ontsluiting ofzo. Omdat het vruchtwater drastisch minder werd, hebben ze me ingeleid op precies 40 weken. Moet zeggen dat het inleiden mij 100 % meeviel hoor! Is gewoon via een infuus gegaan.Infuus kwam er om een uur of 12:30 in. Eerste wee was er rond 13:30 uur en 7 uurtjes later was ' ie dr Wel vrij heftig, maar daar hebben ze morfinepompen en ruggenprikken voor. Ze kwamen trouwens nog wel door de ruggenprik heen, maar kon ze goed weg puffen ( van 5 naar 10 cm in een half uurtje ). Komt helemaal goed dus! Maar hoop dat het vandaag of vannacht lekker uit zichzelf doorzet.
DDDMakkink
Geplaatst: 13-02-11 18:05
bij mij ging het infuus er om 08:30 in en de kleine was er om 09:59
Ook ik ben gestript, helaas kwam ik daar niet verder mee dan 1 cm ontsluiting later is mijn vruchtwater gebroken door de vk, toen kwam ik niet verder dan 2cm. Ben later ingestuurd naar het ziekenhuis. En heb 3 dagen in mijn bevalling gezeten. Mijn zoontje is geboren op 41 weken en 6 dagen. Heel erg veel succes vandaag!
even heel snel dan ben vanmiddag rond 1 uur bevallen van onze 2de dochter!! ze weegt 3820 gram en ong 50 cm lang we konden vanmiddagna toch wel een erg pijnlijke bevalling naar huis haar naam is Arwen verdere info volgt natuurlijk snel nu ga ik echt slapen na haar voeding zometeen dit word de 3de voeding aan de borst en dat gaat ook al super wij zijn erg gelukkig!! bedankt voor jullie medeleven alvast
mooi zo en gefeliciteerd, en fijn dat je eindelijk je kleine vast kan houden , want dat uitlopen is echt vreselijk pfff, maar je heb het weer gehad. Dus veel geluk en gezondheid toegewenst met je gezinnetje